Την αύξηση του ορίου ηλικίας των οδηγών από τα 65 στα 67 χρόνια, όπως συμβαίνει και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, υπό τη ρητή πρόβλεψη όμως ότι η παράταση αυτή γίνεται μετά από άδεια της δευτεροβάθμιας υγειονομικής επιτροπής προανήγγειλε μετά τη συνάντηση ο κ. Χατζηδάκης. Το νομοσχέδιο θα κατατεθεί από το υπουργείο Μεταφορών μέχρι το τέλος του έτους στη Βουλή και θα καλύπτει όλους τους κλάδους Μεταφορών.
Στη σημερινή συνάντηση συζητήθηκε και το θέμα των ποινών που επιβάλλονται στους ταξιτζήδες σε περιπτώσεις παραβάσεων. Όπως δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών το σύστημα πρέπει να εξορθολογιστεί ώστε να αποφεύγονται κρούσματα επιβολής πολλαπλών ποινών για την ίδια παράβαση, από διαφορετικούς όμως φορείς.
Ο υπουργός προανήγγειλε ότι σύντομα θα εκδοθεί Προεδρικό Διάταγμα με τις παρεμβάσεις του υπουργείου για τον εκσυγχρονισμό του κανονισμού λειτουργίας των ταξί. Παράλληλα, το υπουργείο θα κάνει ενημερωτική εκστρατεία στο κοινό, προκειμένου ο επιβάτης του ταξί να ξέρει ακριβώς ποιες είναι οι υποχρεώσεις του οδηγού.
Τέλος, στη συνάντηση συζητήθηκε και το ενδεχόμενο τοποθέτησης στα ταξί του συστήματος GPS, που ενισχύεται οικονομικά από το πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας», προκειμένου να γίνεται πιο εύκολη η ζωή και του ταξιτζή και του επιβάτη, ενώ δεν τέθηκε θέμα αύξησης των κομίστρων.
Όσον αφορά τα κρούσματα πυρκαγιών που εκδηλώθηκαν σε λεωφορεία της ΕΘΕΛ, ο κ. Χατζηδάκης είπε ότι σύντομα θα έχει μια συνάντηση με τους συνδικαλιστές της ΕΘΕΛ, τους οδηγούς και τους τεχνικούς και στη συνέχεια θα δώσει συνέντευξη για να ενημερώσει το επιβατικό κοινό για το τι ακριβώς συμβαίνει.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr