Όπως καταγράφεται, είναι ξεκάθαρη μία τάση των καταναλωτών για εξοικονόμηση χρημάτων για τις αγορές βασικών αγαθών. Για να επιτευχθεί αυτό σύμφωνα με τις απαντήσεις των καταναλωτών το 79% αναζητά, περισσότερο προσφορές και εκπτώσεις, άλλωστε η μέση εξοικονόμηση των καταναλωτών από τις προσφορές και τις εκπτώσεις στο σουπερμάρκετ, σταθερά ξεπερνά το 13%. Επίσης το 74% δηλώνει ότι επιλέγει οικονομικότερες ή φθηνότερες επιλογές προϊόντων, κάτι που αποδεικνύεται από την αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας το πρώτο τρίμηνο του 2022, η οποία πλησιάζει το 10%. Ενώ το 61% δηλώνει ότι έχει μειώσει συνολικά τις αγορές σε είδη τροφίμων και είδη παντοπωλείου.
-74% Αγοράζει οικονομικότερες-φθηνότερες εναλλακτικές προϊόντων
-79% Κυνηγάει περισσότερο τις προσφορές και εκπτώσεις
-77% Αναβάλλει αγορές για προσωπικά αντικείμενα/ρούχα ή για είδη σπιτιού
-60% 'Έχει μειώσει τη κατανάλωση ρεύματος
-13% 'Εχει αποθηκεύσει-στοκάρει τρόφιμα ή και άλλα είδη για το επόμενο χρονικό διάστημα
- 61% 'Εχει μειώσει τις αγορές μου σε τρόφιμα και είδη παντοπωλείου
-16% 'Εχει αποταμιευσει χρήματα τον τελευταίο χρόνο
-41% Αποφεύγει να κάνει αγορές προκειμένου να έχει χρήματα σε περίπτωση ανάγκης (π.χ. νοσηλεία)
Γιώργος ΑλεξάκηςΔείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr