Σύμφωνα με τον ίδιο, «λειτούργησε καλά η επιδότηση των 150 ευρώ συν ΦΠΑ ανά χίλια λίτρα στο πετρέλαιο κίνησης, από τη βάση του πετρελαίου κίνησης, για τον Απρίλιο και το Μάιο». «Αυτό έχει ένα δημοσιονομικό κόστος και δεν ξέρω αν το αντέχει η οικονομία, αλλά είναι πρέπον να γίνει αυτό και στη βενζίνη, γιατί με καθημερινές αυξήσεις της τάξης του 15, 20, 25 και 30 ευρώ ανά χίλια λίτρα, δηλαδή 10 – 15 λεπτά ανά λίτρο την ημέρα, καταλαβαίνετε ότι δεν θα αργήσουμε να φτάσουμε σε ιστορικά υψηλά. Αν δεν είχαμε αυτή την επιδότηση που ξεκινά από την τιμή διυλιστηρίου, τώρα θα ήταν αρκετά πάνω από τα 2 ευρώ το πετρέλαιο κίνησης. Έδωσε μια ανάσα και στου επαγγελματίες και τους οικιακούς καταναλωτές», υπογράμμισε.
Όπως είπε και ο κ. Κιούσης, «και η επιδότηση στα καύσιμα λειτουργεί, τα 45-50 ευρώ ανάλογα την περιοχή για όσους έχουν εισόδημα κάτω από 30.000 ευρώ. Ίσως δεν λειτούργησε έτσι όπως το περίμεναν γιατί απαιτεί κάποια βήματα για τα οποία ο δικαιούχος πρέπει να είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία ή να πάει στον λογιστή του», συμπλήρωσε».
«Βιώνουμε έναν πόλεμο στη γειτονιά μας και βιώνουμε και έναν ενεργειακό πόλεμο που ξεκίνησε 15 μήνες πριν την ρωσική εισβολή στην Ουκρανία. Έχουμε συνεχώς αυξήσεις στις τιμές στα καύσιμα, και σε όλες τις μορφές ενέργειας, στο φυσικό αέριο και στον ηλεκτρισμό. Με το εμπάργκο που θέλουν να κάνουν οι χώρες της ΕΕ στο ρωσικό πετρέλαιο, ήδη αυξήθηκε 5% σε μια ημέρα η τιμή του αργού, ενώ ήδη ήταν υπερβολικά υψηλά οι τιμές. Δυστυχώς βιώνουμε τελική τιμή καταναλωτή ίσως από τις ακριβότερες στην Ευρώπη, είμαστε μαζί με τα σκανδιναβικά κράτη με τη Νορβηγία και τη Φινλανδία. Αν δεν έχει σήμερα η μέση τιμή στη χώρα μας 2,10 ευρώ, θα το έχει αύριο. Υπερβολικά υψηλές οι τιμές για την αγοραστική μας δύναμη», πρόσθεσε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr