Συγκεκριμένα, κάθε πολίτης που επιθυμεί να καταθέσει αίτημα ή να υποβάλει ερώτημα που άπτεται των αρμοδιοτήτων της Γενικής Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών (επικουρικές συντάξεις & παροχές εφάπαξ), έχει πλέον τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τη διαδικασία του ηλεκτρονικού ραντεβού.
Η αποδοχή από το κοινό του μέτρου των ηλεκτρονικών ραντεβού αποδεικνύεται από τα στατιστικά στοιχεία καθώς ήδη ξεπέρασαν σε αριθμό τις 650.000 κατά τους 10 πρώτους μήνες λειτουργίας του, απαλλάσσοντας τους πολίτες από αναμονή, περιττές μετακινήσεις και ταλαιπωρία.
«Η επιτυχία των ηλεκτρονικών ραντεβού τον καιρό της πανδημίας προκάλεσε και τη μονιμοποίηση του μέτρου, αλλά και τη διεύρυνση του χρονικού ορίζοντα κλεισίματος των ραντεβού από 2 εβδομάδες, που ίσχυε μέχρι πρότινος, σε 5 εβδομάδες. Με αυτόν τον τρόπο, οι πολίτες μπορούν να αξιοποιήσουν καλύτερα την υπηρεσία και να έχουν στη διάθεσή τους περισσότερα διαθέσιμα ραντεβού σε ημέρες και ώρες που τους εξυπηρετούν» προστίθεται στην ανακοίνωση.
Υπενθυμίζεται πως η δυνατότητα ηλεκτρονικού ραντεβού παρέχεται μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης του Δημοσίου Gov.gr καθώς και της επίσημης ιστοσελίδας του e-ΕΦΚΑ www.efka.gov.gr/rv, όπου με απλά βήματα επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού που επιθυμούν. Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr