Σύμφωνα επίσης με την έρευνα οδικών εμπορευματικών μεταφορών της ΕΛΣΤΑΤ:
Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων), από την άποψη του βάρους των μεταφερθέντων φορτίων, η σημαντικότερη αύξηση παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Κινητές, αυτοκινούμενες μονάδες», ενώ η σημαντικότερη μείωση παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Στερεά Χύμα». Μείωση παρατηρήθηκε σε όλους τους τύπους φορτίου από την άποψη των τονοχιλιομέτρων, με μεγαλύτερη στις «Λοιπές κατηγορίες συσκευασίας», όπου παρουσιάστηκε μείωση 60,9 %.
Κατά μεγάλη γεωγραφική περιοχή, από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων, ποσοστό 41,4% των φορτώσεων πραγματοποιήθηκε στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας μείωση 32,6% σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2019. Μείωση παρουσιάστηκε στις φορτώσεις όλων των Μεγάλων γεωγραφικών περιοχών της χώρας, με μεγαλύτερη στην Αττική όπου σημειώθηκε μείωση 51,1%.
Από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων, οι περισσότερες εκφορτώσεις (ποσοστό 41,9%) πραγματοποιήθηκαν στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας μείωση 31,6% σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2019. Μείωση καταγράφηκε στις εκφορτώσεις όλων των μεγάλων γεωγραφικών περιοχών της χώρας, με μεγαλύτερη στην Αττική όπου παρουσιάστηκε μείωση 51,9%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr