Α. Η αναστολή της φυσικής παρουσίας των πολιτών στο Κέντρο Ενημέρωσης του Οργανισμού στην Αθήνα (Πατησίων 30) καθώς και στις Περιφερειακές Διευθύνσεις ΟΠΕΚΑ.
Β. Η εξυπηρέτηση των πολιτών αναφορικά με την πορεία των αιτήσεων τους ή οποιαδήποτε άλλη πληροφόρηση που άπτεται της χορήγησης των επιδομάτων, θα πραγματοποιείται μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και της ιστοσελίδας του Οργανισμού.
Συγκεκριμένα: – Για το Επίδομα Παιδιού, Επίδομα Γέννησης, Επίδομα Στέγασης, Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα, οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα και στα e-mail που είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΑ.
Ειδικότερα:
– Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ατόμων με αναπηρία και των ανασφαλίστων υπερηλίκων, θα διατεθούν επιπλέον τηλεφωνικές γραμμές και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
– Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, οι πολίτες θα μπορούν να αποστέλλουν τα δικαιολογητικά ταχυδρομικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στις αντίστοιχες Διευθύνσεις του Οργανισμού (Κεντρική Υπηρεσία και Περιφερειακές Διευθύνσεις ΟΠΕΚΑ).
Γ. Αναφορικά με την υποβολή νέων αιτήσεων ή αιτήσεων ανανέωσης λαμβάνονται τα εξής μέτρα:
α) Για τα επιδόματα που διαθέτουν ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων, οι πολίτες καλούνται να χρησιμοποιήσουν αυτή την δυνατότητα. Σε περίπτωση που παρουσιαστούν προβλήματα κατά την υποβολή της αίτησης, θα υπάρχουν συγκεκριμένοι τηλεφωνικοί αριθμοί και ηλεκτρονικές διευθύνσεις ανά επίδομα για την επίλυση των προβλημάτων.
β) Για τα επιδόματα στα οποία δεν υπάρχει η παραπάνω δυνατότητα π.χ. τα Προνοιακά Αναπηρικά Επιδόματα ή το Επίδομα Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ανασφαλίστων Υπερηλίκων, οι πολίτες θα μπορούν να αποστείλουν ταχυδρομικά ή ηλεκτρονικά την αίτηση στην αντίστοιχη ηλεκτρονική Διεύθυνση. Συγκεκριμένες οδηγίες θα παρέχονται στην ιστοσελίδα του Οργανισμού.
Η εφαρμογή των έκτακτων μέτρων θα ξεκινήσει από την Δευτέρα 16/03/2020 έως νεωτέρας ενημέρωσης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr