Στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι ασφαλιστικές εταιρείες διαθέτουν συμβόλαια ασφάλισης μόνο σε αυτοκίνητα που είναι εγγεγραμμένα και φέρουν πινακίδες του κράτους στο οποίο εδρεύει η κάθε εταιρεία. Παρόλα αυτά,η κοινοτική νομοθεσία δίνει τη δυνατότητα στις ασφάλειες αυτοκινήτων να έχουν διασυνοριακό χαρακτήρα. "Κάτι τέτοιο, εξάλλου θα ενδυνάμωνε τον ανταγωνισμό και θα μείωνε αισθητά τα ασφάλιστρα", υπογράμμισε ο Έλληνας ευρωβουλευτής.
Ο Επίτροπος Μακ Kρίβι δήλωσε "ότι η Επιτροπή στηρίζει τέτοιου είδους διασυνοριακές χρηματοοικονομικές δραστηριότητες και στο πλαίσιο στήριξης του ανταγωνισμού εντός της εσωτερικής αγοράς".
Ωστόσο, ξεκαθάρισε ότι εάν οι εταιρείες δεν επιθυμούν να αναλάβουν τέτοιου είδους συμβόλαια, τα οποία εκ των πραγμάτων εμπεριέχουν μεγαλύτερο ρίσκο από αυτά που ισχύουν έως σήμερα, έχουν το δικαίωμα να αρνηθούν την υπηρεσία τους στους ενδιαφερόμενους καταναλωτές.
"Οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι στο επίκεντρο των νομοθετικών πρωτοβουλιών της Επιτροπής. Είναι υποχρέωσή μας να τους προστατεύουμε. Εάν είναι προς το συμφέρον τους να επιλέγουν την ασφαλιστική εταιρεία για το αυτοκίνητό τους, όπου κι αν αυτή εδρεύει, θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να το πράττουν. Ειδάλλως, έχουμε κατασκευάσει ένα νομικό καθεστώς, που προστατεύει τις εταιρείες και αφήνει τους καταναλωτές να υπερχρεώνονται με τα αδικαιολόγητα πολλές φορές υψηλά ασφάλιστρα", δήλωσε ο Μανώλης Μαυρομμάτης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr