Αναλυτικά, σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων:
Καταναλωτές κατήγγειλαν ότι είχαν συνάψει με τη συγκεκριμένη ασφαλιστική εταιρεία ισόβια ασφαλιστήρια συμβόλαια νοσοκομειακής περίθαλψης στα οποία προβλεπόταν η αφαίρεση μέρους του ποσού του ασφαλίσματος υπέρ της ασφαλίστριας (εκπιπτόμενο ποσό), καθώς και η δυνατότητα μονομερούς αναπροσαρμογής του ποσού αυτού από την ασφαλίστρια.
Ωστόσο, στις συμβάσεις αυτές έπρεπε να αναφέρονται κατά συγκεκριμένο τρόπο οι προϋποθέσεις και το πλαίσιο της αναπροσαρμογής, προκειμένου να παρέχεται στους ασφαλισμένους επαρκής γνώση της εκτάσεως της ασφαλιστικής τους κάλυψης, επιτρέποντάς τους έτσι να ελέγχουν τον προσδιορισμό της συμμετοχής τους στη δαπάνη νοσηλείας (εκπιπτόμενο ποσό) και της έκτασης της ασφαλιστικής τους κάλυψης με κριτήρια ειδικά καθορισμένα στη σύμβαση.
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή διερευνά περαιτέρω αναφορές καταναλωτών με συναφές περιεχόμενο και για άλλες ασφαλιστικές εταιρείες. Για τον λόγο αυτό, προτρέπει τους καταναλωτές στην προσεκτική ανάγνωση των γενικών όρων των συμβάσεων ασφάλισης νοσοκομειακής περίθαλψης.
Ταυτόχρονα, καλεί τις ασφαλιστικές εταιρείες να αποφεύγουν πρακτικές που διαψεύδουν τις δικαιολογημένες προσδοκίες των καταναλωτών και να παρέχουν αξιόπιστη ενημέρωση κατά τη σύναψη των ασφαλιστικών συμβάσεων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr