Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων στη χώρα μας αναμένεται να κυμανθούν περαιτέρω ανοδικά σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Στη Γερμανία που θεωρείται «χώρα του αυτοκινήτου», καθώς σε αυτήν πραγματοποιούνται οι περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη, αλλά και γιατί σε αυτήν συναρμολογούνται πολλά μοντέλα σε δεκάδες εργοστάσια, τα φορολογικά έσοδα από τις πωλήσεις το προηγούμενο έτος ανήλθε στα 92 δισ. ευρώ. Την ακολούθησε η Γαλλία με 79 δισ., η Ιταλία με 74,4 δισ., η Μεγάλη Βρετανία με 56,3 δισ. και η Ισπανία με 28,1 δισ. Τα συγκεκριμένα έσοδα των πέντε χωρών από τους επικεφαλής των κυβερνήσεων θεωρούνται μεγάλα και υπολογίσιμα και αυτός είναι ένας από τους λόγους (πέρα της περιβαλλοντικής συνείδησης) που στηρίζουν έμπρακτα τις πωλήσεις των αυτοκινήτων.
Σημαντικό ρόλο παίζει ο συντελεστής φορολογίας της κάθε χώρας, όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ. Στην Ελλάδα εδώ και χρόνια είναι 24% και μπορεί να θεωρηθεί ότι η χώρα μας βρίσκεται στο πρώτο γκρουπ των ευρωπαϊκών χωρών που έχουν υψηλό συντελεστή φορολογίας. Το μεγαλύτερο συντελεστή στην Ευρώπη έχουν η Ουγγαρία με 27% και ακολουθούν η Κροατία, η Δανία και η Σουηδία με 25%. Στο ίδιο επίπεδο με την Ελλάδα βρίσκεται μόνο η Φιλανδία, ενώ στο 23% βρίσκονται η Ιρλανδία, η Πορτογαλία και η Πολωνία.
Αντίθετα χαμηλό συντελεστή φορολογίας έχει το Λουξεμβούργο με 17% και η Μάλτα με 18%. Η Γερμανία που αποκαλείται έχει συντελεστή 19%, ενώ υψηλότερα βρίσκονται η Γαλλία (20%), η Ισπανία (21%) και η Ιταλία (22%) που είναι σημαντικοί «παίκτες» στο χάρτη των πωλήσεων αυτοκινήτων εντός ευρωζώνης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr