Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, το 63% των ερωτώμενων αμφιβάλουν ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες.
Την ίδια στιγμή, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο 2ο τρίμηνο 2019 ανέρχεται στις 72 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 2 μονάδων, αλλά παραμένοντας σε χαμηλά επίπεδα σε σχέση με τον Ευρωπαϊκό δείκτη που είναι στις 87 μονάδες.
Μεταξύ των Ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα καταλαμβάνει την έβδομη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια, 3 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την οικονομία (34%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την εργασία (32%) και την προσωπική υγεία (22%).
Το 2ο τρίμηνο του 2019, 2 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για τα χρέη/οφειλές νοικοκυριού (20%) αναδεικνύοντάς την ως την 4η ανησυχία, με σημαντικά υψηλότερα ποσοστά σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (10%).
Τέλος, 7 στους 10 Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους (70%). Ειδικότερα, οι 3 κύριες ενέργειες των Ελλήνων για περικοπή των εξόδων, συνεχίζουν να εντοπίζονται μέσω των περικοπών στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (68%), της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (68%), και στα έξοδα για ρουχισμό (68%).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr