Αναλυτικότερα, όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Βασίλης Κορκίδης, παρατηρήθηκε προτίμηση των καταναλωτών στις αγορές επώνυμων προϊόντων και στις στοχευμένες αγορές στα καταστήματα ένδυσης-υπόδησης κυρίως παιδικών και γυναικείων. Ακολούθησαν τα καλλυντικά και ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός.
«Ικανοποιητική μεν η επισκεψιμότητα στα ανοικτά καταστήματα, αλλά με πολύ περιορισμένες αγορές. Πολύς κόσμος, λίγες σακούλες. Οι καταναλωτές δεν φάνηκαν να δελεάζονται από τα ελκυστικά ποσοστά των ενδιάμεσων εκπτώσεων και έδειξαν συγκρατημένοι, χωρίς να ξεφεύγουν από τον οικογενειακό προϋπολογισμό τους.
Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή Κυριακή η αγοραστική κίνηση ήταν πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα, ενώ δεν υπήρξε κάποια μικρομεσαία εμπορική επιχείρηση ή αλυσίδα που να εκφράσει κάποιον ιδιαίτερο ενθουσιασμό από τη λειτουργία και την εμπορική κίνηση της θεσμοθετημένης πρώτης Κυριακής του Νοεμβρίου.
Το λιανικό εμπόριο το τελευταίο διάστημα, κινείται με μηνιαίες αυξομειώσεις από -2,5% έως +1,9% και με μεγάλες αποκλίσεις ανάλογα τη δραστηριότητα» δήλωσε ο κ. Κορκίδης.
Τέλος για κάθε πόλη και αγορά το Ινστιτούτο Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων της ΕΣΕΕ θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα τόσο της 5ης Νοεμβρίου όσο και όλου του 15νθημέρου των ενδιάμεσων εκπτώσεων στις 16 Νοεμβρίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr