Έρευνα της GfK δείχνει συγκεκριμένα πως ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος υποχώρησε στις -52,3 μονάδες, σημειώνοντας πτώση επτά μονάδων έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2016.
Μάλιστα, η επίδοση των -52,3 μονάδων είναι η χειρότερη από τον Οκτώβριο του 2012.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της GfK, η συνεχιζόμενη τεταμένη κατάσταση στην ελληνική αγορά εργασίας υπονομεύει τις προσδοκίες των καταναλωτών τόσο ως προς τη διεύρυνση των θέσεων εργασίας, όσο και ως προς τη βελτίωση της οικονομικής τους κατάστασης.
Ως αποτέλεσμα, οι Έλληνες καταναλωτές εξακολουθούν να είναι διστακτικοί ως προς την πραγματοποίηση αγορών, πέραν αυτών που καλύπτουν τις καθημερινές τους ανάγκες.
Στο πλαίσιο αυτό, ο δείκτης πρόθεσης αγοράς διολίσθησε στο α’ τρίμηνο στις -44,6 μονάδες, καταγράφοντας κάμψη της τάξης των επτά μονάδων έναντι του προηγούμενου έτους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr