Σύμφωνα με την έρευνα από τις 120 συνολικά επισκέψεις σε πρατήρια Θεσσαλονίκης, Μαγνησίας και Αχαΐας, στα 13 πρατήρια (10,83%) παραδόθηκε λιγότερο καύσιμο σε σχέση με αυτό που αναγραφόταν στην ένδειξη της αντλίας, με ποσοστό απόκλισης που έφθανε στο 9,69%. Στα υπόλοιπα 107 πρατήρια (89,17%) οι αποκλίσεις ήταν αποδεκτές, δηλ. εντός των ανεκτών ορίων της Πολιτείας.
Επί της ουσίας των αποτελεσμάτων και των παραβάσεων,η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος έχει να παρατηρήσει ότι παρόμοιες έρευνες πριν δημοσιοποιηθούν θα πρέπει να παραδίδονται στις αρμόδιες κρατικές αρχές ελέγχου ώστε να πιστοποιηθούν οι παραβάσεις και με δικούς τους ελέγχους και από τη στιγμή που θα πιστοποιηθεί η παράβαση από τα κρατικά ελεγκτικά όργανα θα πρέπει να επιβάλλονται άμεσα οι νόμιμες κυρώσεις, δηλαδή ότι προβλέπει η νομοθεσία, μέχρι οριστικό κλείσιμο του πρατηρίου. Με αυτό και μόνο τον τρόπο προστατεύονται οι καταναλωτές, ο υγιής ανταγωνισμός και οι έντιμοι συνάδελφοι.
Πέραν αυτών, θα πρέπει οι εταιρείες να λαμβάνουν άμεσα μέτρα αφαίρεσης του σήματος ώστε να μη καλύπτεται ο παραβάτης πίσω από το σήμα και δημιουργεί σύγχυση και ζημία σε συναδέλφους του με το ίδιο σήμα. Δυστυχώς σε πρόσφατες περιπτώσεις αποκάλυψης παρόμοιων παραβάσεων δεν αφαιρέθηκε το σήμα.
Δεν είναι καθόλου άσχετο αυτό με την παρατήρηση του ίδιου του ΣΕΕΠΕ ότι «προβληματίζει το γεγονός ότι το ποσοστό παραβατικότητας στις τρεις αυτές περιοχές καταγράφεται αμέσως μετά την δημοσιοποίηση (σε Συνέντευξη Τύπου στις 10/10/2016) των αποτελεσμάτων της έρευνας στην Αττική - και παρά τη μεγάλη δημοσιότητα που έλαβαν αυτά - γεγονός που καταδεικνύει ότι οι παραβάτες νιώθουν σιγουριά ότι δεν ελέγχονται.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr