Το συμπέρασμα της εφημερίδας είναι: «Η ίδια η κυβέρνηση» και στο επίκεντρο τίθενται οι κόντρες και οι αντιφατικές ενέργειες υπουργών.
Το εκτενές δημοσίευμα κάνει ιδιαίτερη αναφορά στη στάση του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, σημειώνοντας ότι «έχει αντισταθεί στην πώληση κάθε δρόμου, αεροπλάνου και τρένου, παρότι ο ίδιος και η κυβέρνησή του έχουν υποσχεθεί να συγκεντρώσουν 50 δισ. ευρώ από ιδιωτικοποιήσεις, στο πλαίσιο του προγράμματος της χώρας».
Υπογραμμίζει τη διαμάχη του με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, καθώς και την πρόσφατη δήλωσή του ότι ο κ. Πιτσιόρλας λειτουργεί ενάντια στις εντολές της κυβέρνησης.
Επιπλέον, κάνει αναφορά σε περιπτώσεις που επιχειρήθηκε να μπλοκαριστούν ιδιωτικοποιήσεις και υπενθυμίζει την περίπτωση της Cosco και τις δηλώσεις του υπουργού Ναυτιλίας όταν ανέλαβε υπουργός ότι «η πώληση του λιμανιού σταματά εδώ», καθώς και τα εμπόδια, που επιχείρησε να βάλει το υπουργείο Πολιτισμού για την επένδυση στο Ελληνικό.
Η εφημερίδα καταλήγει ότι χωρίς τα έσοδα από τις ιδιωτικοποιήσεις η Ελλάδα θα χρειαστεί περισσότερα δάνεια και τελικά περισσότερη ελάφρυνση χρέους...
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr