"Πρέπει κανείς να έχει δυνατότητα να μην τρέχει την τελευταία στιγμή. Όταν βγάζει μια πρόσκληση ενδιαφέροντος ή ένα διαγωνισμό, να μπορεί να καλύψει όλο το φάσμα των αναγκών και όχι μόνο μία, γιατί μετά δεν θα είχαμε νομιμότητα, να χρησιμοποιήσουμε, δηλαδή, ένα οχηματαγωγό και να μεταφέρουμε κοντέινερ", εξήγησε στον Βήμα FM ο υπουργός Ναυτιλίας και ανέφερε ότι με αυτό τον τρόπο ανταποκρίθηκε το υπουργείο στην κάλυψη των αναγκών για μεταφορές οικιακών και άλλων αναγκών.
Ερωτηθείς γιατί ο διαγωνισμός γίνεται με τη διαδικασία του κατεπείγοντος είπε πως «το κατεπείγον, δεν προέκυψε από μία δική μου αυθαίρετη εκτίμηση, ήταν το αίτημα και του δημάρχου Λέσβου και της περιφερειάρχου Βορείου Αιγαίου, και όλων των παραγόντων του νησιού» και προσέθεσε: «Κάποιοι μάλιστα, παράγοντες με προέτρεπαν -οι παράγοντες, όχι ο δήμαρχος ή η περιφερειάρχης- να παρανομήσω κιόλας, να στείλω ένα πλοίο έτσι, χωρίς σύμβαση, να το στείλω εκείνη την ώρα, το οποίο βέβαια δεν μπορούσε να γίνει. Ο νόμος ο οποίος ρυθμίζει όλα αυτά τα ζητήματα, ο 4366 του 2016, μας έδινε το δικαίωμα και απευθείας ανάθεση να κάναμε. Στην επιτακτικότητα και στο επείγον του πράγματος, μέτρησε και το γεγονός ότι από αύριο τα ξημερώματα, έχουμε απεργία της ΠΝΟ και επομένως κανένα πλοίο δεν θα μπορούσε να αναχωρήσει ούτε και αυτό».
Ο κ. Δρίτσας σημείωσε ότι στον διαγωνισμό συμμετείχαν δυο εταιρείες και πως το πλοίο μπορεί «εφόσον χρειαστεί, όπως χρειάστηκε εχθές το βράδυ, να φιλοξενήσει κόσμο».
«Δεν θα αναθέσουμε στον πλοίαρχο και στο πλήρωμα αστυνομικά καθήκοντα για ένα πλοίο που ναυλώνεται για αυτό το πράγμα. Το Λιμενικό Σώμα είναι παρόν και ελέγχει.
Δεν θα βάλουμε ανεξέλεγκτη σύνθεση ανθρώπων εκεί, θα βάλουμε τους ανθρώπους που έχουν κυρίως ανάγκη, τα μικρά παιδιά, τις οικογένειες, τους ασθενείς», επισήμανε επίσης ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr