«Η συμφωνία για τον Πειραιά, είναι πολύ σημαντική γιατί ολοκληρώνεται ένα έργο στο πλαίσιο του προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων το οποίο πρέπει να εκπληρώσει η χώρα μας. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να το υλοποιήσει ανεξαρτήτως δεσμεύσεων μνημονιακών, είναι μεγάλα έργα που θα ανοίξουν λεωφόρους ανάπτυξης για τη χώρα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Πιτσιόρλας και πρόσθεσε ότι στόχος της Cosco είναι να κάνει τον Πειραιά το σημαντικότερο λιμάνι της Μεσογείου.
Εντός του Μαΐου, όπως είπε μιλώντας στο Mega, θα υπάρξουν δεσμευτικές προσφορές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με τους Ιταλούς και τους Ρώσους να εκδηλώνουν σημαντικό ενδιαφέρον. Ως προς το θέμα του ΟΛΘ ο κ. Πιτσιόρλας τόνισε ότι υπάρχει ενδιαφέρον από οκτώ εταιρείες από όλο τον κόσμο και υπολόγισε πως οι δεσμευτικές προσφορές θα κατατεθούν μέχρι τον Ιούλιο.
«Είμαστε σε μια σημαντική στιγμή και δύσκολη στιγμή για τη χώρα, στα πλαίσια της αξιολόγησης. Η συμφωνία για τον ΟΛΠ μάς δίνει πόντους, δίνουμε το μήνυμα ότι η Ελλάδα τηρεί τις υποχρεώσεις της, στη διαπραγμάτευση και έχει πολύ μεγάλες προοπτικές» υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, την επομένη της συμφωνίας κυβέρνησης – Cosco.
Στο πλαίσιο αυτό, συμπλήρωσε εμφατικά: «Ο Πειραιάς ήταν κάποτε η ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας και το κέντρο της ναυπηγοεπισκευής στη Μεσόγειο με το πιο εξειδικευμένο προσωπικό και πρέπει εκεί να επανέλθουμε. Είναι παρά πολύ σημαντικό να σκεφτόμαστε το συμφέρον της χώρας».
Αποφεύγοντας να δώσει ιδιαίτερη έκταση στο ζήτημα της δημόσιας κριτικής που άσκησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σπίρτζης, ο οποίος για μια ακόμα φορά επανέλαβε ότι διαφωνεί με τις υποχρεωτικές, όπως αναγνώρισε όμως, ιδιωτικοποιήσεις και κάλεσε αυστηρά το Ταμείο να μην ξεπουλά τη χώρα, ο κ. Πιτσιόρλας σχολίασε αιχμηρά:
«Στο ΤΑΙΠΕΔ υλοποιούμε τη συμφωνία του ΣΥΡΙΖΑ. Να φύγουμε από την αύξηση της φορολογίας και να μπούμε σε άλλη συζήτηση, να υπάρξει ανάπτυξη, να αυξηθεί το ΑΕΠ, να μη μοιράζουμε τη μιζέρια μας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr