Ο κ. Μάρδας πρόσθεσε ότι στη διάρκεια της συνεδρίασης θα υπογραφεί και το σχέδιο για τη σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης - Κωνσταντινούπολης, με υπερταχείες αμαξοστοιχίες, ενώ θα δρομολογηθούν οι διαδικασίες για τη δημιουργία της λεγόμενης "σιδηροδρομικής Εγνατίας", με τη δρομολόγηση τρένων στη γραμμή Ηγουμενίτσα - Κωνσταντινούπολη.
"Οι Τούρκοι δεν αρνήθηκαν τη συνεργασία και για τη λεγόμενη σιδηροδρομική Εγνατία, χρειάζεται όμως να συσταθεί μια ομάδα εργασίας" τόνισε ο κ. Μάρδας, στο "Πρακτορείο 104,9 FM"
Για την ακτοπλοϊκή σύνδεση - Θεσσαλονίκης - Σμύρνης, έκανε γνωστό ότι έχουν ήδη βρεθεί Έλληνες πλοιοκτήτες, οι οποίοι ενδιαφέρονται γι' αυτή τη γραμμή και επισήμανε ότι οι Τούρκοι δέχτηκαν επίσης να μειωθούν και τα τέλη στο λιμάνι της Σμύρνης , ώστε -όπως είπε ο κ. Μάρδας- να καταστεί οικονομικά ελκυστικό το δρομολόγιο για επιβάτες, αλλά και για οδηγούς φορτηγών πλοίων που θα μεταφέρουν εμπορεύματα προς την Ευρώπη, μέσω της Εγνατία οδού.
Καταλήγοντας, ο υφυπουργός Εξωτερικών είπε ότι το προσφυγικό και οι διαφορές στις σχέσεις μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας δεν επηρεάζουν τις οικονομικές - εμπορικές σχέσεις.
Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει ενδιαφέρον από μεγάλη τουρκική χαρτοβιομηχανία για να επενδύσει στην Ελλάδα και, όπως ανέφερε ο υφυπουργός, οι εκπρόσωποί της αναμένεται να επισκεφθούν την Αθήνα για συζητήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr