Επίσης, το σύνολο των ιαπωνικών εξαγωγών ελαιολάδου ανήλθε σε 216 εκατ. ευρώ το 2015 έναντι 175,6 εκατ. ευρώ το 2014 παρουσιάζοντας αύξηση 23%.
Η δυναμική που έχει το ελληνικό προϊόν αν και ακόμα βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα σε σχέση με τους ανταγωνιστές που είναι το ισπανικό και το ιταλικό ελαιόλαδο φαίνεται από τα στατιστικά. Συγκεκριμένα, το μερίδιο αγοράς του ελληνικού ελαιολάδου στην ιαπωνική αγορά αυξήθηκε σε 2,7% το 2015 από 2% το προηγούμενο έτος.
Με βάση την δυναμική της ιαπωνικής αγοράς καθώς προωθείται η καθιέρωση του ελαιολάδου στην ιαπωνική διατροφή και συνεχίζεται η εκστρατεία προώθησης του ελαιολάδου που εγκαινίασε στην Ιαπωνία το Διεθνές Συμβούλιο Ελιάς (IOC) τον περασμένο Ιούλιο ( η δράση θα διαρκέσει έως το τέλος 2016), εκτιμάται ότι θα συνεχισθεί η ανοδική πορεία των ελληνικών εξαγωγών ελαιολάδου.
Σε αυτό, σημαντικό ρόλο παίζουν και τα 18 εστιατόρια ελληνικής κουζίνας που δραστηριοποιούνται στην Ιαπωνία και φέρνουν σε επαφή του Ιάπωνες με την μεσογειακή διατροφή και την χρήση του ελαιολάδου στη διατροφή.
Σημειώνεται ότι τον Μάιο 2016 προγραμματίζεται από κοινού με το Enterprise Greece κοινή δράση πρόσκλησης ιαπωνικών εισαγωγικών εταιρειών τροφίμων, περιλαμβανομένου του ελαιολάδου, για προκαθορισμένες επιχειρηματικές συναντήσεις στην Ελλάδα, η οποία αναμένεται να βοηθήσει περαιτέρω την αύξηση των ελληνικών εξαγωγών ελαιολάδου. Επιπλέον, στις 8-11 Μαρτίου πραγματοποιείται στο Τόκυο η Διεθνής Έκθεση Τροφίμων Foodex 2016 στην οποία συμμετέχουν 10 ελληνικές εταιρείες με εθνικό περίπτερο υπό το Enterprise Greece, ενώ υπάρχουν άλλες 3 ανεξάρτητες συμμετοχές. Ο αριθμός των ελληνικών συμμετοχών αποτελεί ρεκόρ για την συγκεκριμένη έκθεση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr