Πρόκειται για τον δεύτερο κύκλο εκπαίδευσης του SETΕ Training, το οποίο θα διαρκέσει 21 ώρες και θα απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και στελέχη μικρών και μεσαίων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και καταλυμάτων που διαθέτουν τουλάχιστον ένα επισιτιστικό τμήμα.
Ειδικότερα, τα θέματα που θα τεθούν στο σεμινάριο θα είναι τα παρακάτω: Ο Σύγχρονος Ταξιδιώτης: Τάσεις & Στατιστικά, Ορισμός Ποιότητας, Συνηθισμένα Λάθη, Βασικές Κατηγορίες ενός Εγχειριδίου Ποιοτικών Προτύπων, Άσκηση Συμμετεχόντων, Εγχειρίδιο Ποιότητας: Ανάλυση Επιλεγμένων Τμημάτων και Παραδείγματα, Διαδικασία Επίλυσης Προβλημάτων, Τρόπος μετατροπής του Προβλήματιος σε Unique Selling Point (USP), Δημιουργία Ποιοτικών Προτύπων για το ξενοδοχείο του ιδιοκτήτη, Λειτουργικές Διαδικασίες (Standard Operating Procedures) VS Ποιοτικά Πρότυπα (Quality Standards): Διαφορές - Παραδείγματα, Ευρηματικότητα, Συνήθεις λόγοι που τα Ποιοτικά Πρότυπα δεν εφαρμόζονται, Γιατί είναι σημαντική η Συνέπεια (Consistency) στην εφαρμογή των Ποιοτικών Προτύπων,Παρουσίαση του Εγχειριδίου Ποιότητας του κάθε ξενοδοχείου.
Ακόμη οι συμμετέχοντες του σεμιναρίου θα έχουν την δυνατότητα να ενημερωθούν περαιτέρω για τις έννοιες Quality ServiceStandrads & Standard Operating Procedures, ενώ μέσα από εκπαιδευτικές διαδικασίες θα κληθούν να δημιουργήσουν τα δικά τους λειτουργικά και ποιοτικά πρότυπα. Τα πρότυπα αυτά θα είναι άμεσα συνυφασμένα και προσαρμοσμένα στις ανάγκες και τις προδιαγραφές τις δικής τους επιχείρησης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr