Ως αποτέλεσμα, σήμερα Τετάρτη και αύριο μένει να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας δύο στους δέκα ιδιοκτήτες οχημάτων, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος των προσδοκώμενων εισπράξεων του 1,1 δισ. ευρώ.
Ενδεικτικό είναι ότι για πρώτη φορά φέτος ενδέχεται να μη δοθεί παράταση.
Σύμφωνα με αρμόδιους παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών, η καλή πορεία των εισπράξεων οφείλεται και στην εξοικείωση των Ελλήνων με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων πληρωμών, η οποία επήλθε λόγω των capital controls.
Ωστόσο, πρέπει να σημειωθεί ότι οι ιδιοκτήτες οχημάτων με ιδιαίτερα υψηλά τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελούς διαβίωσης συνωστίζονται στις εφορίες για κατάθεση των πινακίδων. Οι ενδείξεις οι οποίες έχει στη διάθεσή του το υπουργείο Οικονομικών οδηγούν σε εκτιμήσεις σύμφωνα με τις οποίες και φέτος οι καταθέσεις πινακίδων θα κινηθούν κοντά στα περυσινά επίπεδα των 107.000.
Από το 2009, όταν οι καταθέσεις πινακίδων πήραν μορφή χιονοστιβάδας στην εκπνοή κάθε έτους, η χειρότερη χρονιά ήταν το 2013, όταν 318.497 οχήματα τέθηκαν σε ακινησία.
Σύμφωνα με στοιχεία:
- Το 2009 έγινε άρση ακινησίας σε 73.180 οχήματα και σε ακινησία τέθηκαν 169.205 οχήματα
- Το 2010 έγινε άρση ακινησίας σε 55.330 οχήματα και σε ακινησία τέθηκαν 189.666 οχήματα
- Το 2011 έγινε άρση ακινησίας σε 72.831 οχήματα ενώ σε ακινησία τέθηκαν 193.922 οχήματα
- Το 2012 έγινε άρση ακινησίας σε 91.310 οχήματα και σε ακινησία τέθηκαν 271.744 οχήματα
- Το 2013 έγινε άρση ακινησίας σε 146.191 οχήματα και τέθηκαν σε ακινησία 318.497 οχήματα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr