Μετά την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη γερμανική Fraport και την αναμενόμενη πώληση του 67% του ΟΛΠ στην κινεζική COSCO τον Ιανουάριο, ακολουθεί η προσπάθεια να επιταχυνθούν οι ενέργειες για την αξιοποίηση του Ελληνικού. Στο πλαίσιο αυτό τον Απρίλιο αναμένεται να τεθούν σε κίνηση οι διαδικασίες απελευθέρωσης της έκτασης ώστε να ξεκινήσουν οι διαδικασίες υλοποίησης της επένδυσης.
Παραλλήλως, έντονο παραμένει το ενδιαφέρον των Ρώσων για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για την οποία το χρονοδιάγραμμα των δεσμευτικών προσφορών φαίνεται ότι θα παραταθεί ώς τα τέλη Φεβρουαρίου.
Στο κάδρο βρίσκονται ακόμη ο Αστέρας Βουλιαγμένης (αναμένονται σύντομα ανακοινώσεις), το ξεμπλοκάρισμα του ΔΕΣΦΑ, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, ο ΟΛΘ και η περιοχή της Αφάντου στη Ρόδο.
Στο ΤΑΙΠΕΔ αναμένουν το 2016 «ζεστό χρήμα» από παλαιότερα και νέα ντιλ όπως ο ΟΠΑΠ, ο ΟΔΙΕ, το Ψηφιακό Μέρισμα, η κινητή τηλεφωνία, ο ΔΕΣΦΑ, τα περιφερειακά αεροδρόμια, οι μαρίνες και ορισμένα ακίνητα. Μόνο από τα περιφερειακά αεροδρόμια θα εισπραχθούν 1,23 δισ. ευρώ στο τέταρτο τρίμηνο του 2016.
Επισήμως στα έσοδα της νέας χρονιάς δεν υπολογίζονται οι εισπράξεις από τον ΟΛΠ, τον ΟΛΘ, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Παρά την αισιοδοξία για το 2016, τα συνολικά έσοδα από ολοκληρωμένους διαγωνισμούς για το 2015 ήταν μόλις 300 εκατ. ευρώ, καθώς σε αυτά δεν υπολογίζονται τα τιμήματα από τους διαγωνισμούς των περιφερειακών αεροδρομίων, του Ελληνικού κ.τ.λ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr