Σκοπός του 16ωρου προγράμματος είναι να μυηθούν οι συμμετέχοντες στη θεωρία, τις στρατηγικές και τα εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να αξιοποιούν με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες του διαδικτύου, προς όφελος της μονάδας τους. Έτσι θα μπορούν να πετύχουν αυξημένες πληρότητες, καλύτερες τιμές, παράταση της τουριστικής περιόδου για τη μονάδα τους, μείωση της εξάρτησης από αλλά κανάλια διακίνησης τουριστών και κατ’ επέκταση αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας τους.
Το «Digital Marketing in Hospitality» Θα πραγματοποιηθεί στις 11 και 12 Δεκεμβρίου 2015 στην Αθήνα, στο Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη και στις 18 και 19 Δεκεμβρίου 2015 στο Ηράκλειο Κρήτης, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες διοργανώσεις σε άλλες πόλεις εντός του 2016. Απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και στελέχη μικρομεσαίων ξενοδοχειακών μονάδων, σε ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων και δωματίων, καθώς και σε στελέχη τμημάτων Marketing ξενοδοχειακών μονάδων. Για τα Μέλη του ΣΕΤΕ το κόστος συμμετοχής επιδοτείται.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr