Μόνο οι Ουκρανοί μεταξύ των λοιπών Ευρωπαίων είναι πιο απαισιόδοξοι από τους Έλληνες.
Σύμφωνα λοιπόν, με την έρευνα καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen, ο σχετικός δείκτης παρέμεινε στην Ελλάδα κατά το τρίτο τρίμηνο του 2015 σταθερός, στις 53 μονάδες, επίδοση υψηλότερη μόνο από αυτή στην Ουκρανία, όπου ο σχετικός δείκτης διαμορφώθηκε στις 51 μονάδες. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι ο δείκτης μπορεί να παρέμεινε στα ίδια επίπεδα σε σχέση με το β΄ τρίμηνο του 2015, όμως είναι μειωμένος κατά τρεις μονάδες σε σύγκριση με το γ΄ τρίμηνο του 2014.
Στην Ελλάδα, σημαντική είναι η αύξηση όσων πιστεύουν ότι η χώρα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε οικονομική ύφεση και την επόμενη χρονιά, φτάνοντας το 79% των ερωτηθέντων, αυξημένο κατά 15 μονάδες σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και 25 μονάδες σε σχέση με την αρχή του έτους. Παράλληλα με τις ανησυχίες για την οικονομία της χώρας, 8 στους 10 ερωτώμενους φαίνεται να ανησυχούν και για την προσωπική οικονομική τους κατάσταση, γεγονός που διαφαίνεται και από τα υψηλά ποσοστά όσων δεν τους περισσεύουν καθόλου χρήματα (38% έναντι 28%) αλλά και όσων διαθέτουν τα χρήματα που τους περισσεύουν για την αποπληρωμή χρεών, πιστωτικών καρτών και δανείων (33% έναντι 26%).
Σημαντική είναι η απόκλιση των αποτελεσμάτων της έρευνας για την Ελλάδα και την υπόλοιπη Ευρώπη. Έτσι, 40% των Ελλήνων πολιτών ανησυχούν για την εργασία τους (έναντι 20% στην Ευρώπη), 39% ανησυχούν για την οικονομία (έναντι 22% στην Ευρώπη) και 25% για χρέη (έναντι 11% στην Ευρώπη). Αξίζει να σημειωθεί πως η ανησυχία για την πολιτική σταθερότητα (12%) και τη μετανάστευση (10%) σημείωσε αύξηση στην Ελλάδα κατά 5 και 6 μονάδες αντίστοιχα.
Τέλος, οκτώ στους δέκα Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr