Σύμφωνα με την «Ημερησία», το σχέδιο για τα τέλη κυκλοφορίας θέλει την κατάργηση των μηδενικών τελών για τα αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, ενώ εγκαταλείφθηκε η σκέψη για επιβολή τέλους ακινησίας στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που καταθέτουν στην εφορία πινακίδες κυκλοφορίας.
Τα τελευταία σενάρια
Το τελευταίο σενάριο που συζητείται προβλέπει για τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν μετά την 1η Νοεμβρίου 2010 και για τα οποία τα τέλη κυκλοφορίας προσδιορίζονται με βάση τους ρύπους που εκπέμπουν, να προστεθεί και το κριτήριο των κυβικών.
Σε αυτό το σενάριο, τα νέα τέλη κυκλοφορίας για τα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας θα αντιστοιχούν στο μισό των τελών κυκλοφορίας για τα αυτοκίνητα τα οποία ταξινομήθηκαν πριν την 1η Νοεμβρίου του 2010.
Σε ένα αυτοκίνητο 1.400 κυβικών εκατοστών (πριν τον Νοέμβριο του 2010) τα ισχύοντα τέλη κυκλοφορίας είναι 240 ευρώ. Για ένα καινούργιο 1.400 κυβικών (μετά την 1η Νοεμβρίου 2010) αν οι εκπομπές ρύπων του είναι έως 100 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά. «Ατέλεια» ισχύει και για τα υβριδικά ή ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, άσχετα με το έτος κυκλοφορίας.
Με το προτεινόμενο σενάριο, για αυτής της κατηγορίας αυτοκίνητο 1.400 κυβικών, τα τέλη θα αυξηθούν σε 120 ευρώ. Το σενάριο αυτό ισχύει για τα αυτοκίνητα, τα οποία απαλλάσσονται από τέλη κυκλοφορίας.
Για τα αυτοκίνητα τα οποία επιβαρύνονται με τέλη κυκλοφορίας με βάση το σύστημα των ρύπων, δεν αποκλείονται αλλαγές στην κλίμακα, με αυξήσεις στα υψηλότερα κλιμάκια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr