Μιλώντας σε εκδήλωση του Money Show Thessaloniki, ο κ. Τοπούζας τόνισε ότι το 2014 μέσω του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης, είχαν ταξιδέψει περίπου 5,3 εκατ. άτομα, σπάζοντας το "φράγμα" των 5 εκατ. επιβατών.
Σύμφωνα με τον κ. Τοπούζα, στο τέλος του 2016 αναμένεται να ολοκληρωθεί η επέκταση προς τη θάλασσα του διαδρόμου προσγειώσεων - απογειώσεων 10-28, μήκους 3,5 χιλιομέτρων. Με την ολοκλήρωση της επένδυσης θα είναι δυνατή η διενέργεια υπερατλαντικών πτήσεων.
Ο κ. Τοπούζας υπενθύμισε, εξάλλου, ότι ο νέος αεροσταθμός του "Μακεδονία", με δυνατότητα διακίνησης 8 εκατομμυρίων επιβατών, ματαιώθηκε ως έργο πριν από δέκα χρόνια (σ.σ. η κατασκευή του αεροσταθμού εντασσόταν σε ευρύτερο master plan για το αεροδρόμιο "Μακεδονία", με συνολικά 19 παρεμβάσεις, αλλά ναυάγησε το 2005, λόγω έλλειψης των απαιτούμενων κεφαλαίων. Το εν λόγω master plan είχε παρουσιαστεί το 1997 και έκτοτε εκτελέστηκαν 17 από τα 19 έργα. Τα δύο που απομένουν είναι ο διάδρομος 10/28, έργο το οποίο έχει προχωρήσει σε ποσοστό άνω του 70% και ο -ακυρωθείς- επιβατικός σταθμός.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr