Στην απάντησή του ο κ. Μάρδας αναφέρει πως «ο χρηματοδοτικός προγραμματισμός για την κάλυψη των αναγκών ρευστότητας εκτελείται με βάση το ύψος εσόδων του Προϋπολογισμού, σύμφωνα με τα οποία προγραμματίζεται το ύψος των πληρωμών για την κάλυψη των δαπανών του προϋπολογισμού» και προσθέτει ότι οι μεταβιβάσεις προς τους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης προγραμματίζονται και πραγματοποιούνται με γνώμονα το ύψος των ταμειακών τους διαθεσίμων, όπως εξάλλου περιγράφεται και στην εγκύκλιο εκτέλεσης του προϋπολογισμού έτους 2015.
Αναφέρει επίσης ότι «η καταβολή των κοινωνικού χαρακτήρα επιδομάτων (επίδομα θέρμανσης, οικογενειακά επιδόματα κλπ) πραγματοποιείται βάσει σχετικού προγραμματισμού, καθώς και της ροής της επεξεργασίας και εκκαθάρισης των στοιχείων των δικαιούχων από τους αρμόδιους εποπτεύοντες φορείς».
Ως προς το επιτόκιο των τελευταίων εκδόσεων εντόκων γραμματίων, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών διαβιβάζει έγγραφο του ΟΔΔΗΧ στο οποίο αναφέρεται ότι η αύξηση του επιτοκίου στις δημοπρασίες εντόκων γραμματίων του Μαρτίου 2015 σε σχέση με τις δημοπρασίες του Ιανουαρίου 2015 ήταν πολύ μικρή, της τάξεως του 0,21%.
Ο ΟΔΔΗΧ εξηγεί επίσης ότι η ετήσια επιβάρυνση σε τόκους δεν είναι δυνατόν να υπολογιστεί δεδομένου ότι το κυλιόμενο πρόγραμμα του βραχυπρόθεσμου χρέους, μέσω εντόκων γραμματίων, βρίσκεται σε εξέλιξη και επομένως όταν ολοκληρωθεί στο τέλος του έτους, θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για επιβάρυνση ή ελάφρυνση της δαπάνης για τόκους σε σχέση με το προηγούμενο έτος, λαμβάνοντας επιπλέον υπόψη και τις συνθήκες της αγοράς που επικρατούσαν στις περιόδους αυτές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr