Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση ενός ούζου, που αν και ελέγχεται πια από πολυεθνική, ακριβώς επειδή οι περισσότεροι Γερμανοί ξέρουν ότι έχει ρίζες ελληνικές, σταμάτησαν το Νοέμβριο του 2014 να το προτιμούν, συμπιέζοντας έτσι τις πωλήσεις του.
Πηγές από την Γερμανία αναφέρουν στο R, ότι Ελληνες εστιάτορες φοβούνται πως η πτώση στα καταστήματά τους, η οποία έχει ήδη ξεκινήσει, θα περάσει ακόμη και το 20% που ήταν την περίοδο 2009-2010- όταν δηλαδή ξέσπασε η ελληνική κρίση- καθώς το κλίμα είναι χειρότερο από εκείνη την περίοδο. Κι ενώ η πτώση έδειχνε να αναχαιτίζεται από την πρόσφατη επίσκεψη του Ελληνα πρωθυπουργού Α. Τσίπρα στη Γερμανία και την αναθέρμανση των σχέσεων του με την Γερμανίδα Καγκελάριο Α. Μέρκελ, τελικά το "φρενάρισμα", όπως αποδείχτηκε, ήταν παροδικό.
Μολονότι, κατά τις ίδιες πηγές, το 52% των Γερμανών θέλει την παραμονή της Ελλάδας στο ευρώ, το 48% περίπου επιθυμεί την αποχώρηση της Ελλάδος από την Κοινότητα, θεωρώντας τους Έλληνες την πηγή των κακών που τους έχει βρει. Βασικότερο όλων, η ανεργία και το γεγονός ότι περίπου το 20% των Γερμανών -δηλαδή περίπου 10 εκατ. άνθρωποι επί συνόλου 80 εκατ. που είναι ο πληθυσμός της χώρας- βρίσκονται στο όριο της φτώχειας.
Πηγές υποστηρίζουν ότι αν τελικώς επιβεβαιωθούν οι παραπάνω φόβοι των Ελλήνων, που λειτουργούν εστιατόρια στη Γερμανία, θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι και για bullying των ελληνικών προϊόντων στα ράφια πια των γερμανικών αλυσίδων σούπερ μάρκετ, που επί του παρόντος δείχνουν να μην έχουν κάποιο πρόβλημα.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr