Οι εργαζόμενοι έθεσαν το θέμα της επαναφοράς των μετοχών από τα δύο μεγάλα λιμάνια στο ελληνικό δημόσιο, ενώ εξέφρασαν την διαφωνία τους και για τις παραχωρήσεις υπηρεσιών σε ιδιώτες, τονίζοντας ότι είναι αντίθετοι σε οποιαδήποτε μορφή ιδιωτικοποίησης.
Ταυτόχρονα έθεσαν και το θέμα της σύμβασης της Cosco, κάνοντας λόγο για κάποια προβλήματα στη συνεργασία των δύο πλευρών, όπως για παράδειγμα ότι δεν μπορεί να γίνει επέκταση της προβλήτας Ι καθώς δεν αφήνει η κινεζική πλευρά.
«Ανοίγουμε ένα διάλογο μια πρώτη προσέγγιση με τον υπουργό. Δεν αλλοιώνουμε το αγωνιστικό χαρακτήρα του συνδικάτου απέναντι σε κάθε εμπόδιο από την κυβέρνηση ή από οποιαδήποτε συμφέροντα», τόνισε σε δηλώσεις του στο ΑΜΠΕ ο πρόεδρος της ΟΜΥΛΕ Γ. Γεωργακόπουλος.
Για το θέμα των συλλογικών συμβάσεων εργασίας των εργαζομένων στα δύο μεγάλα λιμάνια, οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των δύο ενώσεων, ζήτησαν την κατάργηση του αναγκαστικού μνημονιακού νόμου 4024, που σύμφωνα με τους ίδιους περικόπτει μισθολογικά κάθε μήνα περίπου το 35% της μισθοδοσίας από τους εργαζόμενους του ΟΛΠ και του ΟΛΘ.
Μάλιστα οι ίδιοι χαρακτήρισαν το νόμο αυτό αντιεπιχειρηματικό καθώς λειτουργεί όπως τόνισαν με το σκεπτικό «ότι όσο πιο πολύ δουλειά έχετε τόσο πιο λίγα λεφτά θα παίρνετε».
Ζήτησαν επίσης να ισχύσουν οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας και για τους εργαζόμενους που εργάζονται στα πολυμετοχικά λιμάνια Πάτρα, Βόλο, Ηράκλειο καθώς εκεί, δήλωσαν, οι μισθοδοσίες έχουν ενταχθεί στο ενιαίο μισθολόγιο.
Επίσης τόνισαν ότι πολλά λιμάνια έχουν εγκαταλειφθεί σκόπιμα από την προηγούμενη κυβέρνηση προκειμένου να πωληθούν, ενώ τέθηκε θέμα επενδύσεων και προσλήψεων σε κάποια λιμάνια, (Θεσσαλονίκη, Βόλο, Ηράκλειο, Πάτρα) την κατάσταση των οποίων χαρακτήρισαν τραγική.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr