Σύμφωνα με μελέτη του IAB (Interactive Advertising Bureau) Hellas στο 9μηνο η άνοδος διαμορφώθηκε στο 2,6%, με τον συνολικό τζίρο να φτάνει τα 51,7 εκατ. έναντι 50,4 εκατ. το 2013.
Ανοδικά από πλευράς επένδυσης σε online διαφήμιση κινήθηκε ο κλάδος των καταναλωτικών προϊόντων, κυρίως των προϊόντων προσωπικής φροντίδας, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, το λιανεμπόριο, ο τομέας της ψυχαγωγίας, σε αντίθεση με τις τηλεπικοινωνίες.
Παράλληλα, στο τρίτο τρίμηνο πρώτες σε μερίδιο επένδυσης ήρθαν οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, με δεύτερη κατηγορία τις τηλεπικοινωνίες, οι οποίες υπέστησαν περαιτέρω πτώση, τα καταναλωτικά προϊόντα και το λιανεμπόριο, που πλέον αποτελεί σταθερά τέταρτη κατηγορία στην online διαφημιστική δαπάνη, με μερίδιο άνω του 10%.
Η δαπάνη σε video διαφήμιση απέσπασε το 2,5%-3% της συνολικής δαπάνης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr