Η σχετική έκθεση αναφέρει ότι το νομοσχέδιο «αποτελεί σημαντικό προαπαιτούμενο και καίριο πολλαπλασιαστή της επιδιωκόμενης ανάπτυξης του τομέα» και επικεντρώνει τα οφέλη στην αύξηση της αξίας των χερσαίων μεταφορών και των πρόσθετων υπηρεσιών (εκτελωνισμός, bunkering, κλπ).
Σύμφωνα με την ίδια έκθεση το νομοσχέδιο θα οδηγήσει σε ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού και της ανταγωνιστικής λειτουργίας του κλάδου, προσέλκυση επενδύσεων και μείωση της αβεβαιότητας, μείωση του επιχειρηματικού ρίσκου, μείωση του χρόνου αδειοδότησης κατά 30 ημέρες κατ' ελάχιστο, για μια μέση εγκατάσταση σε χωροθετημένη περιοχή, κ.α.
Η έκθεση κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή στο πλαίσιο της συζήτησης του νομοσχεδίου στην αρμόδια Επιτροπή. Σε δήλωσή του ο πρόεδρος του Συνδέσμου κ. Θ. Φέσσας σημειώνει ότι η εφοδιαστική αλυσίδα (τα Logistics), είναι ένας από τους ανερχόμενους δυναμικούς κλάδους της οικονομίας και μπορεί να αποτελέσει αναπόσπαστο κομμάτι μιας εθνικής αναπτυξιακής πολιτικής. «Με μερίδιο συμμετοχής σχεδόν 10% στο ελληνικό ΑΕΠ ο κλάδος των Logistics μπορεί να αξιοποιήσει ένα ανεκμετάλλευτο δυναμικό ανάπτυξης, ικανό να αναδείξει τη χώρα μας σε διεθνή κόμβο εμπορίου και μεταφορών. Η ενίσχυση των υποδομών στον τομέα, η ουσιαστική διευκόλυνση της επιχειρηματικής ανάπτυξης του κλάδου, καθώς και η ενίσχυση της δυναμικής επέκτασης των συνεργασιών με διεθνείς παίκτες, συνθέτουν τα απαραίτητα στοιχεία για ένα success story στην Ελληνική οικονομία», προσθέτει ο πρόεδρος του Συνδέσμου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr