Έτσι, σύμφωνα με τον ΕΣΘ οι εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να γνωρίζουν ότι είναι υποχρεωτική η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής των προϊόντων που πωλούνται με έκπτωση, ενώ η αναγραφή του ποσοστού της έκπτωσης είναι προαιρετική.
Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί σύμφωνα με τον ΕΣΘ, στην ακρίβεια των εκπτωτικών αναγγελιών προς τον πελάτη και κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται και να ανταποκρίνεται προς την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά. Παράλληλα, ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης υπογραμμίζει στην ανακοίνωσή του ότι το ποσοστό έκπτωσης που διαφημίζει κάθε κατάστημα, θα πρέπει να είναι πραγματικό και όχι παραπλανητικό και ότι η διενέργεια εκπτώσεων είναι στη διακριτική ευχέρεια της κάθε επιχείρησης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr