Ο κ. Πάτσιος εκτίμησε ότι το 2014 θα "κλείσει" με 70.000 πωλήσεις περίπου, μέγεθος το οποίο είναι υψηλότερο μεν σε σχέση με τα τελευταία έτη, ωστόσο απέχει ...έτη φωτός απο μεγέθη προ του 2010, όταν είχαν εκτοξευθεί στις 270.000 με 280.000 περίπου.
Ενδεικτική της κρίσης που ταλανίζει την εγχώρια αγορά είναι και η "αιμορραγία" που παρατηρείται στο μέτωπο της απασχόλησης, καθώς πλέον στον κλάδο έχουν απομείνει 9.500 θέσεις εργασίας, έναντι 21.000 το 2008.
Αναφερόμενος ειδικότερα στα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου, ο κ. Πάτσιος επισημαίνει ότι σε μεγάλο βαθμό η άνοδος οφείλεται στα εταιρικά-ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, ωστόσο βελτίωση παρατηρείται και στην λιανική.
Ο κ. Πάτσιος τονίζει, επίσης, ότι προκειμένου η αγορά αυτοκινήτου να καταφέρει να πάρει μία "βαθιά ανάσα" και να σταθεροποιηθεί, είναι αναγκαία τόσο η εκλογίκευση των τεκμηρίων διαβίωσης όσο και η επανεξέταση του θέματος του φόρου πολυτελείας.
Σύμφωνα τα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο ΣΕΑΑ, το πρώτο εξάμηνο του 2014 πωλήθηκαν 37.469 οχήματα ή 23,4% περισσότερα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.
Τον Ιούνιο, πωλήθηκαν 7.964 οχήματα, έναντι 5.648 τον Ιούνιο του 2013, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 41%.
Σε ό,τι αφορά την κατάταξη των εταιρειών, πρώτη σε πωλήσεις φέτος είναι η Toyota (4.180 αυτοκίνητα), δεύτερη η Nissan με 3.672 και τρίτη η Opel με 3.422 αυτοκίνητα.
Γ.Κ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr