Μετά τη συνάντηση ο επικεφαλής της Task Force αναφερόμενος στο θέμα των αυτοκινητόδρομων σημείωσε ότι έχει γίνει σημαντική πρόοδος, "γίνονται τα τελικά βήματα και σύντομα οι σχετικές συμβάσεις θα μπορούν να πάνε στη Βουλή για κύρωσης" όπως είπε.
Όπως τόνισε η επανεκκίνηση των αυτοκινητοδρόμων θα συνεισφέρει στην ελληνική οικονομία 1-2% του ΑΕΠ τον χρόνο ενώ θα συμβάλλει και στην απασχόληση. Σημείωσε μάλιστα, ότι σήμερα βρίσκεται στις Βρυξέλλες ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοϊκής ο οποίος έχει επαφές με τους αρμόδιους Επιτρόπους για το θέμα αυτό.
Από την πλευρά του ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Κωστής Χατζηδάκης σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση με τον επικεφαλής της Task Force ανέφερε ότι μέσα στις επόμενες ημέρες θα γνωρίζουμε ποια θα είναι τα πρώτα στοιχεία από την παροχή ρευστότητας στην πραγματική οικονομία από τις Τράπεζες.
Το 2013 θα είναι τελευταία δύσκολη χρονιά
Ο ίδιος εκτίμησε ότι το 2013 θα είναι τελευταία δύσκολη χρονιά για την Ελλάδα και οι διαρθρωτικές αλλαγές που γίνονται αποτελούν τη βάση για να μπει η χώρα σε δρόμο ανάκαμψης και ανάπτυξης. Επισημαίνοντας «έχουμε κάνει τα ¾ της διαδρομής για πλέον κάνουμε τα τελευταία χιλιόμετρα. Ώστε οι θυσίες των Ελλήνων πολιτών να μην πάνε χαμένες».
Αξιολόγηση του ανταγωνισμού
Σε σχέση με τα εμπόδια στην ανταγωνιστικότητα (υπουργικές αποφάσεις, νόμοι, προεδρικά διατάγματα, κλπ.) στο τέλος του μήνα θα είναι έτοιμη η σχετική έκθεση στην οποία αξιολογείται ο ανταγωνισμός σε τέσσερις τομείς:
- οικοδομικά υλικά,
- λιανεμπόριο,
- βιομηχανική παραγωγή
- και τουρισμός.
Ο ΟΟΣΑ ουσιαστικά χαρτογραφεί κατ αρχήν τα προβλήματα και θα αξιολογήσει τις υπερβολικές προστατευτικές ρυθμίσεις, όπως περιορισμοί στην έναρξη λειτουργίας νέων επιχειρήσεων, φραγμοί εισόδου και εξόδου από ένα κλάδο, ρυθμίσεις που επηρεάζουν την επιχειρηματική συμπεριφορά, κανόνες που επιβάλλουν βιομηχανικοί και επαγγελματικοί κλάδοι, ρυθμίσεις περί ανωτάτων και κατωτάτων τιμών και τα λοιπά. Μεταξύ των 500 αυτών εμποδίων, όπως ανέφερε νωρίτερα ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Κωστής Χατζηδάκης, είναι και η νομοθεσία η οποία καθορίζει το μέγεθος των σιλό με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται η βιομηχανική δραστηριότητα, ενώ άλλη νομοθεσία προβλέπει ότι αν ένας αγρότης έχει πάνω από 20 στρέμματα επιβάλλεται να έχει υποχρεωτικά γεωπόνο.
Σημείωσε δε ότι στόχος είναι η αντιμετώπιση των καρτέλ και η λειτουργία του ανταγωνισμού, ενώ στόχος της Κυβέρνησης είναι η χώρα να γίνει πιο φιλική στις επενδύσεις αλλά και στις εξαγωγές για να έχουμε όπως είπε πιο εξωστρεφή οικονομία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr