Ειδικότερα, τα κέρδη του αεροδρομίου υποχώρησαν στα 295,5 εκατ. ευρώ, έναντι 332,7 εκατ. το 2011 (-11,1%), όπως και η καθαρή κερδοφορία στα 76,7 εκατ., έναντι 103,9 εκατ. το 2011 (-26,1%).
Παράλληλα, τα οικονομικά στοιχεία για το 2012 παρουσιάζουν υποχρεώσεις ύψους 856 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 729 εκατ. ευρώ αφορούν μακροπόθεσμες και 126 εκατ. ευρώ βραχυπρόθεσμες, ενώ ποσό άνω των 600 εκατ. ευρώ αφορά τραπεζικά δάνεια.
Η διεθνής κίνηση, τόσο σε αριθμό πτήσεων όσο και σε αριθμό επιβατών, ήταν εκείνη που υπέστη τις μεγαλύτερες απώλειες. Συγκεκριμένα, η επιβατική κίνηση εξωτερικού μειώθηκε κατά 11,7%, σε σύγκριση με την κίνηση εσωτερικού, που σημείωσε πτώση κατά 7,9%.
Με τη διεθνή κίνηση να βασίζεται κυρίως στους εισερχόμενους επιβάτες (κατά 70%), το αποτέλεσμα αυτό αντανακλά, σύμφωνα με τη διοίκηση του αεροδρομίου, πέρα από τη μείωση των Ελλήνων ταξιδιωτών, τη μείωση των ξένων επισκεπτών ως συνέπεια της μείωσης της ελκυστικότητας της Αθήνας ως προορισμού.
Συνολικά, το 2012, η Αθήνα συνδέθηκε απευθείας με τακτικά δρομολόγια με 109 προορισμούς (76 διεθνείς) σε 47 χώρες, που εξυπηρετήθηκαν από 64 αερομεταφορείς. Το 60% των αερομεταφορέων που δραστηριοποιούνται στο αεροδρόμιο επωφελήθηκε από ένα ή περισσότερα από τα ειδικά στοχευμένα κίνητρα του ΔΑΑ που τέθηκαν σε εφαρμογή κατά τη διάρκεια του 2012.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr