Συγκεκριμένα, μόλις το 10% των περίπου 1 εκατ. ανασφάλιστων οχημάτων ασφαλίστηκαν ενώ οι υπόλοιποι δεν προέβησαν σε καμία απολύτως ενέργεια, αναφέρει η Ημερησία.
Στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς αναφέρουν πως όσο το θέμα βρισκόταν στην επικαιρότητα -περίπου 3 ημέρες- η αύξηση στην παραγωγή ασφαλίστρων ήταν πολύ υψηλή.
Τώρα μία εβδομάδα μετά την εφαρμογή της νομοθετικής τροπολογίας για τα ανασφάλιστα οχήματα και των καθυστερήσεων αποστολής των ειδοποιητηρίων κανείς πλέον δεν ασχολείται με το θέμα.
Μάλιστα πολλοί είναι εκείνοι που θα αγνοήσουν παντελώς το ειδοποιητήριο και επειδή έχουν και άλλη χρέη στις εφορίες περιμένουν την συνολική ρύθμιση των χρεών τους με τη νέα νομοθεσία που θα κατατεθεί και θα ψηφιστεί πριν το Πάσχα.
Ο νόμος πάντως δεν εξαιρεί κανέναν: ούτε εμπόρους, ούτε εταιρείες ενοικιάσεων, ούτε ανέργους και γενικότερα ό,τι έχει πινακίδες κυκλοφορίας θα πρέπει να είναι ασφαλισμένο...
Βεβαίως η λύση είναι η κατάθεση των πινακίδων και μετά τους εμπόρους που πρώτοι μπήκαν σε αυτήν τη διαδικασία, έπονται οι εταιρείες ενοικιάσεων οχημάτων. Σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων ο στόλος των δύο κλάδων υπερβαίνει τις 750.000 αυτοκίνητα!
Διαβάστε:
- Απορρίφθησαν οι αιτήσεις Χατζηιωάννου και Sprider για το άρθρο 99
- ΙΟΒΕ: Στο 10% ΑΕΠ μπορεί να φτάσει η συνεισφορά της ναυτιλίας
- Αναστάτωση στις αγορές από τον "τραυματισμό" Ομπάμα
- Κ. Παπούλιας: "Η Εθνική Τράπεζα πρέπει να παραμείνει ελληνική"
- Τουλάχιστον 1.149 θέσεις εργασίας καταργεί η τράπεζα HSBC
- Να ανοίγουν τα καταστήματα τις Κυριακές ζητεί ο Δήμος Αθηναίων
- Bloomberg: Ο φόβος της φορολογίας σπρώχνει τους εφοπλιστές στην αγορά νέων πλοίων
- Έως τις 3 Σεπτεμβρίου η απόφαση για Aegean - Olympic Air
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr