Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Το Επιμελητήριο, επιδιώκοντας την τόνωση της εξωστρέφειας των Ελληνικών επιχειρήσεων, δημιούργησε έναν ειδικό μηχανισμό υποστήριξης εκθετών και επισκεπτών, ενώ παράλληλα οργανώνει επιχειρηματικές αποστολές επίσκεψης σε εκθέσεις.
Μέσω του μηχανισμού του, το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο αναλαμβάνει την ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου εκθέτη, ενώ τον υποστηρίζει σε μια σειρά κρίσιμων ζητημάτων, όπως η υποβολή και παρακολούθηση της αίτησης συμμετοχής του στην έκθεση, η επιλογή και η οργάνωση του περιπτέρου του, η προβολή του, αλλά και η μεταφορά και διαμονή του στη Γερμανία, η υποστήριξή του με βοηθητικό προσωπικό, καθώς και η παροχή βοήθειας κατά τη διάρκεια της έκθεσης.
Σημειώνεται ότι, το Επιμελητήριο διασφαλίζει με αυτόν τον τρόπο στον επιχειρηματία, σημαντική εξοικονόμηση πόρων, καθώς ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε εκθέτη, παρέχει -κλιμακούμενου κόστους- «πακέτα» προσφερόμενων υπηρεσιών.
Παράλληλα, το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο, εφόσον ζητηθεί, συμβάλλει για τη διενέργεια Β2Β συναντήσεων, στα πλαίσια των εκθέσεων.
Σε ό,τι αφορά τις προσφερόμενες υπηρεσίες για ενδιαφερόμενους επισκέπτες, το Επιμελητήριο, διαμεσολαβεί για την οργάνωση του ταξιδιού, τη διαμονή τους στη Γερμανία, αλλά και την υποδοχή τους στις εκθέσεις. Επίσης, διαθέτει όλο το ενημερωτικό υλικό των εκθέσεων
μεταφρασμένο στα Ελληνικά και τα Αγγλικά.
Όπως για τους εκθέτες, έτσι και για τους επισκέπτες το Επιμελητήριο έχει τη δυνατότητα οργάνωσης B2B συναντήσεων, ενώ προσφέρει και την υπηρεσία της διερμηνείας.
Ο Γενικός Διευθυντής του Επιμελητηρίου, κ. Αθανάσιος Κελέμης, σχολιάζοντας την απόφαση του φορέα να λειτουργήσει ως “One Stop Shop” μηχανισμός ενίσχυσης των εξαγωγών, δήλωσε ότι «το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο αποτελεί ήδη με τις υπηρεσίες του εφαλτήριο στήριξης της ελληνικής εξωστρέφειας. Πρόκειται για στρατηγική επιλογή του Επιμελητήριου, στην οποία θα επιμείνει πιστεύοντας στην αξία των Ελληνικών προϊόντων και των Ελληνικών επιχειρήσεων. Η ενίσχυση της εξωστρέφειας και η αύξηση των εξαγωγών, είναι μια από τις βασικές προϋποθέσεις για την έξοδο από την κρίση της ελληνικής οικονομίας».