Η προσπάθεια για ενιαίο branding έχει στόχο την ανάδειξη ενός κοινού μηνύματος για το ελληνικό τουριστικό προϊόν, με τρόπο τέτοιο ώστε και πάλι η χώρα, οι τουριστικοί της προορισμοί, η γαστρονομία της, η πολιτιστική της παραγωγή, τα διάφορα τοπόσημα, υπό κοινή ομπρέλλα να κατακτήσουν και πάλι διεθνή αναγνωρισιμότητα. Σημειώνεται ότι μετά το 2004 η Ελλάδα ήταν στην 5η θέση των πιο αναγνωρίσιμων brands διεθνώς, ενώ σήμερα έχει κατρακυλήσει κάτω από την 30η θέση.
Στο πλαίσιο αυτό ο Οργανισμός, που πλέον θα ασχολείται μόνο με ζητήματα προβολής, θα διαθέτει σε κάθε ενδιαφερόμενο ειδικό εγχειρίδιο για το πώς θα αρθρώνει ενέργειες δημοσιότητας, για το πως θα κινηθεί δοαφημιστικά κτλ.
Η εκδήλωση για την παρουσίαση της νέας αυτής στρατηγικής έγινε χωρίς την παρουσία της υπουργού Τουρισμού και με τις διαμαρτυρίες των εργαζομένων του ΕΟΤ για το ψαλίδισμα των αρμοδιοτήτων τους, και ήταν η επίσημη πρώτη του νέου γενικού γραμματέα του ΕΟΤ Πάνου Λειβαδά.
Παρά την μείωση κατά 30% των κονδυλίων του ΕΟΤ σε σχέση με πέρυσι, όπως είπε, ο ΕΟΤ για πρώτη φορά στα τέλη Μαρτίου θα έχει προγραμματιστεί η παρουσία της Ελλάδας στις μεγάλες τουριστικές εκθέσεις, ενώ από το καλοκαίρι εφέτος θα υπάρχει ο προγραμματισμός και για τη χρονιά του 2014. Θα προτιμηθούν λόγω περιορισμένων οικονομικών οι ενέργειες δημοσιότητας κι όχι οι διαφημίσεις, καθώς μάλιστα οι πρώτες κρίνονται και πιο αποτελεσματικές.
Οι δράσεις που θα ακολουθήσει το επόμενο διάστημα ο ΕΟΤ είναι η αναβάθμιση του visit Greece, οι δράσεις για κοινά προγράμματα προώθησης διαφημιστικών προγραμμάτων σε κύριες αγορές του εξωτερικού, η συνεργασία με μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου, η ουσιαστική συνεργασία με εταίρους του τουρισμου για εξωστρέφεια, αλλά και αξιοποίηση κάθε πόρου που μπορεί να προωθήσει το ελληνικό τουριστικό προϊόν (Εθελοντισμός κλπ)
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr