Όπως τονίζει ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Σταύρος Καλογιάννης, η απόφαση αυτή «δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία» και βασίζεται στο γεγονός ότι «βάσει νόμου τα δημόσια ΚΤΕΟ έπρεπε ως τις 3 Ιανουαρίου να έχουν πιστοποιηθεί καταλλήλως – όπως και τα ιδιωτικά – προκειμένου να συνεχίσουν να διενεργούν τεχνικούς ελέγχους», σύμφωνα με Τα Νέα.
Κάτι τέτοιο, προσθέτει ο κ. Καλογιάννης, «δεν έγινε, με αποτέλεσμα από τις αρχές Ιανουαρίου τα δημόσια ΚΤΕΟ να μην μπορούν να κάνουν τεχνικούς ελέγχους».
Από την πλευρά του ο περιφερειάρχης Αττικής και πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Γιάννης Σγουρός αντιτείνει ότι παρά τις προσπάθειες των υπηρεσιών των Περιφερειών, οι οποίες προχώρησαν έγκαιρα σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να πιστοποιηθούν τα δημόσια ΚΤΕΟ, αυτό δυστυχώς δεν κατέστη εφικτό.
Ο κύριος λόγος που δεν έγινε αυτό, τονίζει ο κ. Σγουρός, ήταν επειδή οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης και Μεταφορών δεν ολοκλήρωσαν πλήρως και έγκαιρα σειρά διαδικασιών απαραίτητων για την πιστοποίηση των ΚΤΕΟ.
Η τακτική του υπουργείου, προσθέτει ο κ. Σγουρός, «επιφέρει οικονομική βλάβη στο Δημόσιο, με την απώλεια εσόδων σε μία ήδη δύσκολη συγκυρία για το Κράτος, ενώ εξαλείφει οποιαδήποτε προϋπόθεση να λειτουργήσει ο υγιής ανταγωνισμός με τα 160 ιδιωτικά ΚΤΕΟ, τα οποία πλέον αποκτούν μονοπωλιακή θέση έως βάρος των πολιτών».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr