Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι επιχειρείται διευθέτηση του συστήματος καταβολής των προστίμων. Μέχρι στιγμής, τα πρόστιμα είτε δεν πληρώνονταν, είτε το ίδιο το κράτος δεν φρόντιζαν για την αποπληρωμή τους από τους υπαίτιους και τους παραβάτες. Δεδομένων των οικονομικών συνθηκών, το υπουργείο Ανάπτυξης προσαρμόζεται στις ανάγκες της εποχής.
Δίδεται η δυνατότητα να ισχύει ότι και στα πρόστιμα της τροχαίας. Δηλαδή, από την καταβολή ου προστίμου και μετά, ο παραβάτης έμπορος και επιχειρηματίας θα έχει τη δυνατότητα κάποιων ημερών για να πληρώσει το μισό πρόστιμο που του επεβλήθη.
Ταυτόχρονα, έρχεται και το point system. Που σημαίνει ότι μετά από κάποιον αριθμό προστίμων, αφαιρείται η άδεια λειτουργίας του καταστήματος που διαθέτει ο επιχειρηματίας, κάτι που αναμένεται να λειτουργήσει εξυγιαντικά για την ίδια την αγορά.
Την ίδια ώρα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης έχει στα σκαριά δύο ακόμα νομοσχέδια, το ένα αφορά στους διαγωνισμούς για την νάληψη των δημοσίων έργων και τις προμήθειες του Δημοσίου, όπου πλέον όλα θα γίνονται ηλεκτρονικά και με τη δυνατότητα ηλεκτρονικής υπογραφής από τους μετέχοντες στους διαγωνισμούς τους κράτους.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι εκεί που πρόκειται να επιβληθεί πέλεκυς είναι στην ασύδοτη αγορά των υγρών καυσίμων. Τα πρόστιμα, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, αναμένεται ότι θα είναι το λιγότερο. Όσοι ιδιοκτήτες υγρών καυσίμων συλλαμβάνονται να έχουν «πειράξει» τις αντλίες τους, όχι απλώς τα καταστήματά τους θα κλείνουν για πάντα, αλλά οι «εγκέφαλοι» που έχουν εφεύρει την νοθεία στα καύσιμα ηλεκτρονικά, θα διώκονται πια για κακούργημα.
Στ. Κ. Χαρίτος
sxaritos@reporter.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr