Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Ωστόσο, η Ελλάδα και τα νησιά της παραμένουν πολύ δημοφιλής προορισμός για τους Βρετανούς και τους άλλους ταξιδιώτες από τη Βόρεια Ευρώπη. Πέρυσι – σύμφωνα με τα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού για τον Τουρισμό των Ηνωμένων Εθνών -ήταν στη 10η θέση.
Προκειμένου να αυξηθεί ο αριθμός των επισκεπτών, η κ. Κεφαλογιάννη ανακοίνωσε την έναρξη διαφημιστικής εκστρατείας σε «αγορές -κλειδιά» όπως το Ηνωμένο Βασίλειο καίτοι – όπως σημειώνει το BBC – δεν θέλησε να διευκρινίσει το ποσό της σχετικής δαπάνης: Δεν διαθέτουμε τεράστιο προϋπολογισμό, στόχος μας όμως είναι να είμαστε όσο πιο δημιουργικοί γίνεται σε κάθε αγορά. Θέλουμε να έρθουν περισσότεροι επισκέπτες στην Ελλάδα και να απολαύσουν την εμπειρία της ελληνικής φιλοξενίας, αναφέρει.
Στο ίδιο ρεπορτάζ παρατίθενται επίσης απόψεις και Ελλήνων από το ελληνικό περίπτερο που σημειώνουν μεταξύ άλλων ότι τα παγκόσμια ΜΜΕ δεν βοήθησαν τον ελληνικό τουρισμό: Η κάλυψη από την τηλεόραση των διαδηλώσεων στην Αθήνα έκανε τα πάντα να δείχνουν χειρότερα. Τα νησιά δεν έχουν επηρεαστεί και παραμένουν το ίδιο όμορφα όπως πάντα, λέει μία εκ των συντελεστών της ελληνικής παρουσίασης, ενώ άλλη προσθέτει ότι ακόμα και στην Αθήνα, μόνο το κέντρο επηρεάζεται. Ελάτε να μας επισκεφτείτε, προσθέτει, ελάτε για να δείτε ότι η Ελλάδα είναι εξίσου φιλόξενη όπως πάντα.
Επιπλέον στο ρεπορτάζ παρατίθεται η εκτίμηση τουριστικού αναλυτή Mike Bugsgang, (της εταιρείας Bugsgang & Associates με βάση το Λονδίνο) ο οποίος σημειώνει ότι η Ελλάδα θα εξακολουθήσει να είναι δημοφιλής τουριστικός προορισμός: «Η κατάσταση στην Ελλάδα δεν είναι σκοτεινή και ζοφερή, λέει και προσθέτει ότι έξω από τις μεγάλες πόλεις δεν υπάρχουν προβλήματα, αλλά ότι αντιθέτως εξαιτίας των προβλημάτων που προκαλεί η αρνητική δημοσιότητα, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για πολύ καλές συμφωνίες».