Πάνω από τρία τέταρτα (78%) των Ελλήνων συμμετεχόντων στην έρευνα ανέφεραν ότι είναι ικανοποιημένοι με τις στρατηγικές υποστήριξης της κυβέρνησης προς τις επιχειρήσεις. Το ποσοστό των ελληνικών εταιρειών που αναφέρουν αύξηση των εσόδων τους μειώθηκε κατά 22% από τον Απρίλιο του 2012 ενώ 17% λιγότερες επιχειρήσεις ανέφεραν αύξηση κερδών. Σημαντικές προκλήσεις για τις μικρές και τις νεοσύστατες επιχειρήσεις είναι ταμειακές ροές (81%), πωλήσεις (39%) και πληρωμές (35%)
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, στην Ελλάδα, τα επίπεδα εμπιστοσύνης μειώθηκαν, με το Δείκτη Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης (BCI) της εταιρείας Regus να σημειώνει πτώση 6 μονάδων (από 50 σε 44), σε σχέση με τον Απρίλιο του 2012.
Σημειώνεται ότι παρόλο που τα επίπεδα εμπιστοσύνης των Ελλήνων εμφανίζουν ανοδική τάση, εξακολουθούν να συγκαταλέγονται μεταξύ των χαμηλότερων. Τα παγκόσμια επίπεδα της επιχειρηματικής εμπιστοσύνης μεταβλήθηκαν ελάχιστα σε σχέση με το προηγούμενο εξάμηνο. Ειδικότερα, σημειώθηκε πτώση 2 μονάδων (111) από τον Απρίλιο του 2012.
Η επιχειρηματική εμπιστοσύνη σε ορισμένες από τις κορυφαίες αναπτυσσόμενες οικονομίες σημείωσε επίσης σημαντική πτώση το τελευταίο εξάμηνο. Ωστόσο, τα επίπεδα της επιχειρηματικής εμπιστοσύνης στις ραγδαία αναπτυσσόμενες οικονομίες παραμένουν υψηλότερα από τα αντίστοιχα που σημειώνονται στις ώριμες οικονομίες - αν και η πτώση αυτή θα έπρεπε να προβληματίσει τις επιχειρήσεις, ώστε να διατηρήσουν την ευελιξία τους, καθώς αναμένεται περαιτέρω αστάθεια πριν την παγκόσμια καθολική ανάκαμψη.
Όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της έρευνας, η εμπιστοσύνη στις μικρές επιχειρήσεις παρέμεινε σταθερή τόσο στις ώριμες όσο και στις αναπτυσσόμενες οικονομίες. Λαμβάνοντας υπόψη τον σημαντικό ρόλο των μικρών και των μεσαίων επιχειρήσεων στην προσπάθεια ανάπτυξης και στην παροχή θέσεων εργασίας, η εξέλιξη αυτή είναι ιδιαίτερα ανησυχητική.
Η πρόσβαση σε προσιτές πιστώσεις και η διαχείριση των ταμειακών ροών είναι δύο από τις μεγαλύτερες ανησυχίες των επιχειρήσεων αυτών. Το γεγονός αυτό αναδεικνύει την ανάγκη για ευελιξία στην παροχή υπηρεσιών, οι οποίες θα χρεώνονται με βάση τη χρήση και θα επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να παραμένουν ευέλικτες και ευπροσάρμοστες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr