Η ΟΦΑΕ εξήντλησε όλες τις δυνατότητες που υπήρχαν προκειμένου το θέμα να διευθετηθεί εντός των ελληνικών συνόρων, αλλά δυστυχώς δεν υπήρξε η αναμενόμενη ανταπόκριση από τις ελληνικές αρχές.
Κατά συνέπεια ο μόνος δρόμος που της έχει απομείνει είναι να προσφύγει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και να ζητήσει να εφαρμοστούν και στην Ελλάδα οι κανόνες ελεύθερου και υγιούς ανταγωνισμού, αλλά και η ισονομία.
Ήδη οι νομικές της υπηρεσίες εργάζονται προς την κατεύθυνση αυτή και εντός των προσεχών εβδομάδων θα κατατεθεί η σχετική καταγγελία.
Κυρίως στα ελληνοτουρκικά σύνορα παρατηρείται όργιο παρανομίας και ανοχής των ελληνικών αρχών απέναντι στην παραβατικότητα των τούρκων.
Σύμφωνα με την νομοθεσία τα τούρκικα φορτηγά θα έπρεπε εισερχόμενα στην Ελλάδα να έχουν στις δεξαμενές καυσίμων τους ως ανώτερο όριο 200 λίτρα πετρελαίου. Όχι μόνο δεν τηρείται αυτό, αφού οι έλεγχοι ουσιαστικά είναι ανύπαρκτοι, αλλά τα περισσότερα περνούν εφοδιασμένα με 1.360 λίτρα συν άλλα 200 με 400 λίτρα μέσα σε δοχεία πετρελαίου άνω των 10 με 20 τον αριθμό τα οποία έχουν «κρυμμένα» σε διάφορους χώρους του οχήματος, όπως παλετοθήκες, ρεζερβουάρ κλπ.
Αποτέλεσμα αυτού είναι το ελληνικό δημόσιο να χάνει τουλάχιστον 60 εκατ. ευρώ ετησίως, ενώ η απώλεια για την ελληνική οικονομία ξεπερνάει τα 200 εκατ. ευρώ. Και βέβαια οι έλληνες αυτοκινητιστές πλήττονται αφού το χαμηλότερο κόστος που έχουν οι τούρκοι τους κάνει πολύ πιο ανταγωνιστικούς.
Και σαν να μην έφτανε αυτό, σε κάθε έξοδο, στα σύνορα, από την Ελλάδα προς τρίτη χώρα, κάθε φορτηγό τρίτης χώρας μπορεί να εφοδιάζεται με αφορολόγητο πετρέλαιο από τα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών ΚΑΕ, κάτι που δεν μπορεί να συμβεί με τα ελληνικά και της ΕΕ. Η ΟΦΑΕ έχει κατ΄ επανάληψη επισημάνει το θέμα στους αρμοδίους και έχει ζητήσει μία απάντηση για την σκοπιμότητα αυτού, χωρίς βέβαια να την λάβει ποτέ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr