Ειδικότερα, επί τάπητος τέθηκαν οι προοπτικές εξαγωγών του ελληνικού ελαιολάδου, ενώ διερευνήθηκαν οι δυνατότητες αξιοποίησης του δικτύου των ελληνικών εστιατορίων στη Γερμανία, καθώς και οι δυνατότητες πρόσβασης του προϊόντος, μέσω των επαγγελματιών του κλάδου της εστίασης (μαγείρων, σεφ, εστιατόρων), στα μεγάλα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια της Γερμανίας.
Ο κ. Τσαυτάρης κατέθεσε μάλιστα την πρότασή του για τη δημιουργία ενός «Ατλαντα» του ποιοτικού ελληνικού ελαιολάδου και των παραγώγων του, που θα περιλαμβάνει τις κατηγορίες ΠΟΠ και ΠΓΕ, με αναφορά στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και συστατικά του προϊόντος, η οποία και έτυχε θερμής ανταπόκρισης από τον κ. Χατζημαρκάκη.
Στην κατεύθυνση αυτή συζητήθηκε το ενδεχόμενο δημιουργίας ενός «οδηγού» ποιότητας του ελληνικού ελαιολάδου προκειμένου να προωθηθεί στους χρήστες (επαγγελματίες και καταναλωτές), καθώς και σε όλα τα επίπεδα διακίνησης του προϊόντος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr