Η συντριπτική πλειοψηφία όσων συμμετέχουν στην έρευνα δηλώνει ότι θα συνεχίσει να το κάνει για να στηρίξει την ελληνική οικονομία, παρότι τα ελληνικά προιόντα είναι ακριβότερα από τα εισαγόμενα.
Η πανελλαδική έρευνα διαπανεπιστημιακής εμβέλειας για τα ελληνικά προιόντα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.317 ατόμων και στόχο είχε την ανίχνευση της αγοραστικής συμπεριφοράς και των αντιλήψεων των καταναλωτών για τα ελληνικά προιόντα.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, την οποία παρουσιάζει η Καθημερινή της Κυριακής, πάνω από 1 στους 3 καταναλωτές ξεκίνησε να αγοράζει ελληνικά προιόντα εντός του 2012. Η επιστροφή αυτή δείχνει να μην έχει συγκυριακό χαρακτήρα. Το 93% των καταναλωτών δηλώνει ότι θα συνεχίσουν να αγοράζουν ελληνικά προιόντα και στο μέλλον, το 79% δηλώνει ότι στο μέλλον θα αγοράζει ακόμη περισσότερα ελληνικά προιόντα. Στο σύνολό τους οι ερωτηθέντες πιστεύουν ότι συμβάλλουν στη μείωση της ανεργίας. Η στήριξη της χώρας αποτελεί το κυρίαρχο κίνητρο των καταναλωτών που προτιμούν σήμερα περισσότερο τα ελληνικά προιόντα σε σχέση με την προ κρίσης περίοδο.
Μόλις το 13% των ερωτηθέντων απαντά ότι τα προτιμάει επειδή πιστεύει ότι φθηνότερα. Ενώ ένας στους δύο (48,9%) θεωρεί ότι τα ελληνικά προιόντα είναι ασφαλέστερα από τα εισαγόμενα και το 50,27% ότι είναι πιο ποιοτικά.
«Το made in Greece είναι χρήσιμη εξέλιξη και μπορεί να συμβάλλει στην απασχόληση και στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας» επισημαίνει ο Γιώργος Μπαλτάς, επίκουρος καθηγητής του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας που συμμετείχε στην έρευνα.
Οι κατηγορίες προιόντων στις οποίες οι καταναλωτές προτιμούν τα ελληνικά είδη είναι τα φρέσκα τρόφιμα, οπωροκηπευτικά, γαλακτοκομικά, αρτοκευάσματα, αναψυκτικά, κρασιά, κατεψυγμένα και συσκευασμένα τρόφιμα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr