Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Το 2011, η ονομαστική διαφημιστική δαπάνη έπεσε στο 1.592.693.000 ευρώ σημειώνοντας απώλειες κατά 15,6% όταν το 2010 ήταν στα 1.885.968.000 ευρώ (-14,7%) και το 2009 στα 2.201.795.000 (-17,1%) . Οι επιπτώσεις στα Μέσα που εξαρτώνται άμεσα από τη διαφήμιση είναι σαρωτικές σε ραδιόφωνο και τηλεόραση, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα το λουκέτο στο Alter, το οποίο ενεπλάκη στην ιστορία των «επιστροφών», αλλά και στα ταμεία τα οποία εξαρτώνται από το αγγελιόσημο το οποίο πληρώνουν οι καταναλωτές των προϊόντων.
Οι τράπεζες μείωσαν τη δαπάνη τους στα 28 εκατ. ευρώ (-22,6%), τα τρόφιμα στα 90,5 εκατ. ευρώ (-17,3%) τα οινοπνευματώδη στα 10,4 εκατ. (27,.3%) και ατ αυτοκίνητα στα 37,5% (-8,4%). Μεγάλες απώλειες υπάρχουν και από τη μείωση της διαφήμισης του δημόσιου τομέα κατά 47,7% στα 10,4 εκατ. ευρώ , αν και τα προηγούμενα χρόνια έγινε «πάρτι» με τα συγκεκριμένα κονδύλια. Την κατάσταση σώζει η κινητή τηλεφωνία με 119,.3 (-0,5%0 , τα απορρυπαντικά με 109,1 εκατ. ευρώ (5,8%) και τα