Στην εκδήλωση, στην οποία παρουσιάστηκαν τα κορυφαία εμπορικά σήματα στον κόσμο και συμμετείχαν σημαντικοί εκπρόσωποι της παγκόσμιας αγοράς, ο πρόεδρος του ΕΟΜΜΕΧ παρουσίασε μια νέα προσέγγιση “Mega-Branding” που αναφέρεται στη διαρκή βελτίωση της ικανότητας μιας επιχείρησης να προσδιορίζει διαχρονικά το άριστο μείγμα μεταξύ δημιουργίας αξίας και την ιδιοποίηση της ως κέρδος, αλλά και της αντιμετώπισης της σχέσης ανταλλαγής που συχνά εμφανίζεται μεταξύ των δύο.
Με τον τρόπο αυτό, ο κ. Πιτέλης ανέδειξε τη σημασία που έχει η ανάπτυξη ανταγωνιστικών εμπορικών σημάτων για τη δυναμική των επιχειρήσεων, ειδικά των μικρομεσαίων, αλλά και για την οικονομία ως σύνολο ενώ τέλος αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα ενός συστήματος εθνικού branding και για την περίπτωση της Ελλάδας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr