Σύμφωνα με το πλαίσιο των κανονισμών, οι ασφαλιστικές εταιρείες είναι υπόλογες εκτός από δράσεις δικές τους και για την καταστρατήγηση άρθρων του κώδικα και από τα δίκτυα πωλήσεων και είσπραξης ασφαλίστρων που χρησιμοποιούν.
Παράλληλα, οι εταιρίες θα πρέπει να παρέχουν τις υπηρεσίες τους με διαφάνεια, ειλικρίνεια, αντικειμενικότητα, εντιμότητα και πίστη προς τους πελάτες τους. Θα πρέπει ακόμη να διασφαλίζουν ότι οι πληροφορίες και τα πάσης φύσεως προσωπικά δεδομένα και περιουσιακά στοιχεία των πελατών τους που περιέρχονται σε χρήση και κατοχή του δικτύου πώλησής τους χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για το λόγο για τον οποίο δόθηκαν.
Όπως επίσης προβλέπουν οι βασικές αρχές του κώδικα, οι εταιρείες εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις τους προς τους πελάτες τους σύμφωνα με τις αρχές της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών και καταβάλουν την αποζημίωση εντός 30 ημερών από την υποβολή αιτήματος εξαγοράς και εντός 15 ημερών σε κάθε άλλη περίπτωση καταβολής ασφαλίσματος εφόσον δεν αμφισβητούνται η αξίωση και το απαιτούμενο ποσό.
Επιπλέον, απαγορεύεται ρητά να χρησιμοποιούν δόκιμους ασφαλιστικούς συμβούλους ως μέλη δικτύου πώλησης, ενώ το δίκτυο δεν μπορεί να διαβάλλει τα προϊόντα άλλων εταιρειών ή να παρουσιάζει αναληθείς όρους και προϊόντα για άλλες εταιρείες.
Οι καταγγελίες τέλος που υποβάλλονται στην ΕΠΕΙΑ θα κοινοποιούνται στην εταιρεία προκειμένου να διερευνούνται και η ΕΠΕΙΑ θα έχει δικαίωμα επιβολής προστίμου σε περίπτωση καταστρατήγησης των όρων του κώδικα δεοντολογίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr