Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Ο κ. Dereux αναφέρθηκε και στο δυσμενές οικονομικό περιβάλλον στην Ελλάδα. Οπως ανέφερε το οικονομικό περιβάλλον δεν είναι τόσο ευνοϊκό. Η οικονομική κρίση και τα μέτρα λιτότητας ωθούν τους καταναλωτές να είναι προσεκτικοί στις αγορές τους. Η Nestle Ελλάς το καλοκαίρι που πέρασε προχώρησε σε προωθητικές ενέργειες προσφέροντας για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα τα προϊόντα της με έκπτωση 25% στην τελική τιμή, δίνοντας τη δυνατότητα στον καταναλωτή να αποκτήσει τα προϊόντα της εταιρίας στην καλύτερη τιμή.
Παράλληλα η εταιρία εκτιμώντας ότι ο καταναλωτής στρέφεται όλο και περισσότερο στην κατανάλωση καφέ στο σπίτι, επένδυσε, σε συνεργασία με την Krups, στην ανάπτυξη μιας νέα αγοράς στην κατηγορία του καφέ με την καινοτόμο μηχανή πολλαπλών ροφημάτων, τη NESCAFE Dolce Gusto.
Οπως ανέφερε ο κ. Μάριος Δημητριάδης, Business Executive Manager Coffees & Beverages, Nestle Ελλάς, πρόκειται για μία πατενταρισμένη τεχνολογία που αναπτύχθηκε από το τμήμα Research & Development της Nestle στην Ελβετία, υπό την καθοδήγηση του κ. Ζήνωνα Μανδραλή, ενός εφευρετικού έλληνα επιστήμονα. Ο κ. Δημητριάδης εξέφρασε τη βεβαιότητά του για την επιτυχία της μηχανής και στην ελληνική αγορά.
Οι μηχανές διατίθενται σε ένα μεγάλο εύρος καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών, σε αλυσίδες σούπερ-μάρκετ καθώς και στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.dolce-gusto.gr
Η Nestle Ελλάς στην Ελλάδα έχει παρουσία πάνω από 100 χρόνια και αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανικές εταιρίες τροφίμων και ποτών. Απασχολεί συνολικά 1060 εργαζόμενους και διαθέτει τέσσερα εργοστάσια. Στην Ελλάδα η μητρική εταιρία έχει επενδύσει συνολικά 10 εκατ. ευρώ.