Κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που έγινε στο χώρο του Ιδρύματος Αλέξανδρος Ωνάσης στο Μανχάταν, προβλήθηκε η τουριστική καμπάνια του ξενοδοχειακού ομίλου «Starwood Hellas», μίας αλυσίδας δέκα πολυτελών ξενοδοχείων στην Ελλάδα, παρουσία αντιπροσώπων μεγάλων ταξιδιωτικών γραφείων στις ΗΠΑ, Αμερικανών δημοσιογράφων που καλύπτουν τουριστικά θέματα και τουριστικών πρακτόρων. Με την ευκαιρία αυτή παρουσιάστηκε και η νέα διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ που φέρει κεντρικό μήνυμα «You in Greece».
Ο κ. Πετσίλας είπε ότι «εκπρόσωποι της ξενοδοχειακής αλυσίδας ``Starwood Hellas`` παρουσίασαν το προϊόν τους και το νέος τους ξενοδοχειακό συγκρότημα Costa Navarino στην Πύλο της Μεσσηνίας. Πάντως, τα μηνύματα που λάβαμε είναι ότι η Ελλάδα παραμένει πολύ δημοφιλής προορισμός και ταυτόχρονα βλέπουμε και μία ελάχιστη, πλην ενθαρρυντική, αύξηση στην κίνηση, χάρη στις διάφορες ενέργειες και πρωτοβουλίες που γίνονται. Όλα αυτά μας ενθαρρύνουν πως τελικά ίσως η χρονιά σωθεί.»
Εκ μέρους της εταιρείας «Starwood» μίλησαν ο διευθυντής Ελλάδας, Τουρκίας και Κύπρου, Τιμόθεος Ανανιάδης και ο διευθυντής πωλήσεων για την ίδια περιοχή, Shane Hodges. Ο κ. Ανανιάδης, μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι «οι Αμερικανοί τουρίστες αποτελούν υπολογίσιμο κομμάτι της πελατείας μας. Για παράδειγμα, στο ``Μεγάλη Βρετανία`` οι Αμερικανοί είναι το 40 με 50% των επισκεπτών, ενώ στα άλλα ξενοδοχεία είναι περίπου το 20 με 25%, ενώ οι Αμερικανοί είναι και σημαντικό κομμάτι των ταξιδιωτών στις κρουαζιέρες».
Αναφερόμενος στις φετινές κρατήσεις, ο κ. Ανανιάδης υποστήριξε ότι «στις δύο πρώτες εβδομάδες του Μαΐου και μέχρι τα τέλη του μήνα σημειώθηκε μία ξαφνική πτώση, σε σχέση με ακυρώσεις. Αυτή την στιγμή όμως η ροή των κρατήσεων είναι κανονική, όπως και πέρυσι και πριν τις διαδηλώσεις». Στη συνέχεια, επισήμανε ότι «η εκδήλωση πραγματοποιείται για δύο λόγους: Πρώτο, να ευχαριστούμε όλους αυτούς που συνεργάζονται μαζί μας στην Αμερική για πολλά χρόνια και δεύτερο για να ανατρέψουμε την εικόνα που έχουν δώσει στο εξωτερικό τα γεγονότα των δύο τελευταίων μηνών και δεν είναι η πραγματική εικόνα της Ελλάδας. Επειδή είμαστε η μοναδική αλυσίδα στην Ελλάδα με δέκα ξενοδοχεία σε οκτώ προορισμούς, θεωρήσαμε ότι έχουμε τη δυνατότητα να βγούμε και να δώσουμε το μήνυμα ότι μπορεί μεν να υπάρχουν διαδηλώσεις και απεργίες, όμως δεν είναι κάτι καινούργιο, ούτε μοναδικό φαινόμενο για την Ευρώπη και οπωσδήποτε θα σταματήσει σύντομα. Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή γίνονται κάποιες διαδηλώσεις στην Αθήνα, αυτό έχει επιπτώσεις στους επισκέπτες που επιλέγουν τη Μύκονο, την Κρήτη ή τη Ρόδο. Η Αθήνα δεν είναι όλη η Ελλάδα και σίγουρα το καλοκαίρι δεν έχει διαδηλώσεις».
O Ελληνοαμερικανός Πίτερ Βλήτας, ανώτερος αντιπρόεδρος αεροπορικών πωλήσεων της «ProTravel International», μιας από τις μεγαλύτερες αμερικανικές εταιρίες πωλήσεων τουριστικών πακέτων πολυτελείας, που συνεργάζεται με την «Starwood Hellas», ανέφερε ότι η εκδήλωση είναι μία καλή ευκαιρία για την προβολή ορισμένων από τα πολύ καλά ξενοδοχεία της, με πρώτο το φημισμένο «Μεγάλη Βρετανία», προσθέτοντας ότι «η έλλειψη αεροπορικών θέσεων για την Ελλάδα δυσκολεύει το έργο μας. Από τότε που σταμάτησε η πτήση της Ολυμπιακής από τη Νέα Υόρκη έχουμε μεγάλο πρόβλημα με τις τιμές των εισιτηρίων που είναι πολύ υψηλές και πάρα πολύς κόσμος δεν μπορεί να ταξιδέψει στην Ελλάδα».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr