Η αύξηση του Φ.Π.Α κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες, η περαιτέρω αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα (ακόμη και κατά 20%), η θέσπιση φόρου “πολυτελείας” σε σειρά προϊόντων με κυριότερο τα αυτοκίνητα αλλά και η περαιτέρω περικοπή των επιδομάτων στο δημόσιο τομέα, φαίνεται να αποτελούν τα μέτρα που συγκεντρώνουν τις περισσότερες πιθανότητες να προχωρήσουν. Αντίθετα, η κατάργηση του 14ου μισθού, φαίνεται ότι αντιμετωπίζεται και από την κυβέρνηση ως η έσχατη λύση καθώς και οι συνδικαλιστικές οργανώσεις έχουν διαμηνύσει ότι δεν πρόκειται να αποδεχτούν κάτι τέτοιο.
Η κυβέρνηση φέρεται να αναζητά ποσό της τάξεως των 2,5-3 δισεκατομμυρίων ευρώ. Η αύξηση του Φ.Π.Α κατά δύο μονάδες, μπορεί να αποδώσει γύρω στο 1,5 δισεκατομμύριο ευρώ, υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξει δραματική μείωση της κατανάλωσης. Η αύξηση του φόρου των καυσίμων, αποφέρει περίπου 100 εκατ. ευρώ ανά τρεις ποσοστιαίες μονάδες αύξησης του ειδικού φόρου. Έτσι, αν οδηγηθούμε σε νέα αύξηση κατά 15%, θα φτάσουμε στα 500 εκατ. ευρώ επιπλέον.
Εν τω μεταξύ, νέο πακέτο πρόσθετων μέτρων, ύψους 3,5 δισ. ευρώ, φέρεται να ζητά από την ελληνική κυβέρνηση το μικτό κλιμάκιο των ελεγκτών της Κομισιόν, της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, που από την περασμένη Δευτέρα βρίσκεται στην Αθήνα και έχει περάσει από… κόσκινο τα στοιχεία του προϋπολογισμού και του Προγράμματος Σταθερότητας και Ανάπτυξης.
Την ερχόμενη Τετάρτη έρχεται στην Αθήνα ο Φιλανδός επίτροπος Οικονομικών Υποθέσεων της ΕΕ, Όλι Ρεν. Στις 9 Μαρτίου συνέρχεται η Ολομέλεια των Επιτρόπων με αντικείμενο την ελληνική οικονομία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr